De kies die na zijn zenuwbehandeling nog steeds een noodvulling heeft,is sinds 3 dagen een soort drukgevoel aan het geven,dit loopt door tot onder de kaaklijn,als ik me mijn vingers onder de kaaklijn recht onder die bewuste kies druk voel ik dit best wel,het lijkt alsof e riets aan het onsteken is ? Ook lijkt deze kies enigzins los te zitten maar niet erg of zo ........
Als ik met mijn vingers op die noodvulling druk voel ik dit wel,maar ervaar dit zeker niet als pijn,maak me meer zorgen over dat de kaaklijn mee gaat doen,de behandeling zelf is alleen nog afsluiten en definitieve vulling plaatsen....
Weet iemand wat het zou kunnen zijn ? e noodvulling zou er 3 weken geleden al uit zijn gehaald,maar er was een tijdsgebrek bij de tandarts zelf....
Ook met slikken begint het nu te voelen......
Bedankt alvast en iedereen de beste wensen voor 2006.
Als ik met mijn vingers op die noodvulling druk voel ik dit wel,maar ervaar dit zeker niet als pijn,maak me meer zorgen over dat de kaaklijn mee gaat doen,de behandeling zelf is alleen nog afsluiten en definitieve vulling plaatsen....
Weet iemand wat het zou kunnen zijn ? e noodvulling zou er 3 weken geleden al uit zijn gehaald,maar er was een tijdsgebrek bij de tandarts zelf....
Ook met slikken begint het nu te voelen......
Bedankt alvast en iedereen de beste wensen voor 2006.
Hm ja kijk ik ben ook maar leek. Wanneer moets het tweede deel wkb lijk me nu nuttig om te weten. Als dat zeer binnenkort tja dan is het duidelijk wat te doen, even volhouden en dan kijken. Als de afspraak nog wat langer duurt is het wellicht toch even kijken hoe of wat er eerder wat kan, zeker als de zaak aanhoudt/verergert.
Maar als je gezicht dikker begint te worden en de wkb is al een poosje terug, lijkt het er op dat er een ontsteking begint op te spelen.
Ik persoonlijk zou morgen meteen een tandarts op zoeken.
Al is het maar om te laten nakijken.
Sterkte.
Groetjes,
Joke
De slikproblemen lijken minder,maar als ik met mijn vinger echt recht onder de betreffende kies druk OP MIJN WANG voel ik het echt wel.
Hij spuit maar plat en leeft zich maar uit,ik ga slapen.