raar kan ook niet maar kiespijn onder me kunstgebit

Author:
locaatje
Posted:
zo, 01/08/2006 - 09:49
mij boventanden bestaat uit een kunstgebit .maar heb vreselijke pijn eronder echt een gevoel als kiespijn onder heb ik nog wel me gewone tanden dus daar zou natuurlijk ook de pijn vandaan kunnen komen ..
maar jeemig moet ik naar de tandarts en kan ik niet eens aanwijzen aan welke kies ik pijn heb..
ik heb dat vaker in het verleden gehad dat ik soms weken langs de tandarts moet met dat ik hevige pijn heb maar maar niet kan aanwijzen welke de veroorzaker is .
ik voel me dan zo lullig
carabelli

Is er niet sprake van drukplekken? Deze kunnen zeer pijnlijk zijn.

Verder is het zo dat een volledig betande onderkaak tegenover een volledig edentate (onbetande) bovenkaak een zware belasting is voor het kunstgebit (en de eronder liggende weefsels), waardoor er pijnklachten kunnen ontstaan.

Is er een patroon te ontdekken in de pijnklachten, zijn deze klachten altijd aanwezig of alleen in bepaalde (stressvolle) perioden?

Zijn er misschien nog wortelresten in de bovenkaak aanwezig die voor problemen kunnen zorgen?

Het is in dit soort moeilijke gevallen vaak een kwestie van onderzoeken en mogelijkheden wegstrepen om tot een juiste diagnose te komen, vandaar een aantal mogelijke oorzaken die uw klachten zouden kunnen verklaren.

Mocht u nog vragen hebben stelt u deze dan gerust.

Met vriendelijke groet
zo, 01/08/2006 - 16:49 Permalink