ik heb een ontsteking boven een kies in het tandvlees.
de kaakchirurg heeft een foto gemaakt, en vertelde dat het misschien gerepareerd kan worden, òf de kies moet er uit n het slechtste geval.
mijn vraag is,zonder iemand aan te wijzen, kan dit door een slechte of veroudere vulling komen, of??
bedankt voor het antwoord. :)
de kaakchirurg heeft een foto gemaakt, en vertelde dat het misschien gerepareerd kan worden, òf de kies moet er uit n het slechtste geval.
mijn vraag is,zonder iemand aan te wijzen, kan dit door een slechte of veroudere vulling komen, of??
bedankt voor het antwoord. :)
Is er trouwens al een wortelkanaalbehandeling gedaan op de betreffende kies?
:smt006 Monique
nee er is geen kanaal behandeling geweest
heb ik nog een 2 laatste vragen,het baart mij toch een beetje zorgen allemaal :lol:
als in het ergste geval de kaakchirurg vertelt dat de kies er uit moet, kan de tandarts dan nog iets met de oude situatie doen,of moet ik hem dan gewoon laten trekken.?
2 kan de ontsteking ook uit zichzelf weg gaan?
gr joopus :lol:
Als ik jou was, zou ik dus eens gaan praten met een tandarts, of een wortelkanaalbehandeling bij jou nodig is.
zal ik de mijn tandarts eerst bellen voor advies.?
of is dit de omgekeerde wereld?
alvast bedankt. :lol:
Ik zou echt eerst langs de tandarts gaan voordat ik de kaakchirurg zou gaan laten snijden.
Succes! En laat je horen hoe het afloopt?
wat is het nadeel als ik het woensdag door de kaakchirurg laat nakijken :(
sowieso bel ik maandagochtend mijn tandarts, voor advies.
graag als laatste nog èèn reactie op mijn vraag. :D
Ik krijg een beetje het gevoel dat je het achter de rug om van de tandarts hebt gedaan. Ikzelf zou nooit naar een kaakchirurg gaan zonder dat ik met mijn tandarts het erover heb gehad en voor- en nadelen met hem heb besproken.
En het nadeel van kijken? Als hij zijn mesjes laat liggen, zie ik geen nadelen, alleen maar voordelen. Maar nogmaals: bij een wortelpuntontsteking hoort éérst een wortelkanaalbehandeling. Dus op naar de tandarts, om hem/haar de situatie te laten beoordelen voordat er dingen gedaan worden die je niet meer ongedaan kunt maken.
ik ga maandag eerst naar de tandarts. :lol: