Pijn verdwenen toch een WKB ?

Author:
robinp
Posted:
wo, 01/18/2006 - 07:30
Hallo allen,

Tussen Kerst en Nieuwjaar had ik last van een kies die onderdeel is van een brug (zeurende pijn). Bij de vervangende Tandarts is en een foto gemaakt, maar niets geconstateerd. Toch een antibioca gekregen dit hielp wel maar het ging niet weg. Omdat ik pas 9 januari bij mijn eigen tandarts terecht kon nog een antibiotica kuurtje gekregen. Vorige week bij mijn eigen tandarts weer een foto gemaakt eigenlijk niets te zien, met goed kijken een mogelijke ontsteking. Nu is de pijn bijna weg en veranderd en ik voel een bult aan de zijkant van de kies. Is het nou verstandig om toch een een wkb te laten doen mede gezien dit dan door de kroon heen moet?

Alvast bedankt voor jullie reacties

Robin
robinp

Ja het is verstandig om toch de wortelkanaalbehandeling te laten uitvoeren. De ontsteking gaat nl niet weg van de antibioticumkuur.

Zie ook deze thread:http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?t=7032

Vriendelijk bedankt voor het antwoord. De kroon waarover ik sprak heeft was last van teruggetrokken tandvlees. Zou dit ook een oorzaak kunnen zijn voor een ontsteking aan de wortels, of gaat dit altijd van binnen uit via het wortelkanaal?

vriendelijke groet,
Robin
wo, 01/18/2006 - 19:53 Permalink