Ik heb drie dagen geleden een wkb gehad van een kleine kies. Moest gebeuren omdat kies altijd heel gevoelig was en de tandarts er een kroontje op wil plaatsen. De tandarts heeft er meteen een vulling op geplaatst. Nu heb ik sinds gisteren weer meer pijn. Eeen kloppende pijn die ik zelfs met diclofenac en tramadol nauwelijks weg krijg. Mij viel op dat zelfs koelen met ijs geen effect heeft.
Zit er nu misschien een ontsteking onder of is dit normaal bij een wkb ? Ik heb heel gevoelige tanden.
Zit er nu misschien een ontsteking onder of is dit normaal bij een wkb ? Ik heb heel gevoelige tanden.
Heel erg veel sterkte ermee, en laat nog maar even weten hoe het afgelopen is.
:smt006 Geke
pijn na wkb
Ik ben afgelopen maandag teruggeweest naar de tandarts. Hij heeft weer een wkb gedaan omdat een van de twee kanalen niet helemaal was gedaan.
Hij kon echter deze keer ook niet dat kanaal helemaal doen, lukte niet. Hij zag bovendien heel erg kleine zwarte puntjes bij de wortelpunt van de tand
.Hij had al over de kaakchirurg als daar een ontsteking is en heeft ook voor een week drie keer daags antibiotheca voorgeschreven.
Ik heb nog steeds pijn, vooral de druk op de tand is weer verhoogd. Weet echt niet of dit normaal is hoor, heb heel gevoelige tanden. Ik heb niet het idee dat de antibiotheca ook maar iets heeft geholpen.Momenteel heb ik een contant zeurderige pijn en het gevoel alsof mijn rechterwang ook iets dikker is.
Moet ik het nog afwachten of de antibiotheca alsnog gaat werken of weer terug naar de tandarts ?
Heel veel sterkte ermee en laat nog maar even weten hoe het is afgelopen.
:smt006 Geke
Succes in ieder geval.