hoi :D
Ik ben 17 jaar en heb een normale kleur tanden, toch zou ik ze graag willen laten bleken omdat ik dat nu eenmaal mooier vind.
Mijn eigen tandarts doet niet aan bleken en ik vraag me af wat nu te doen. Waar kan ik mijn tanden het beste laten bleken, en wat zijn de kosten? En wat is de veiligste methode? En hoelang blijft het effect.. kortom.. waar zou je je beste vriend adviseren naartoe te gaan!
Ik heb nog nooit een gaatje gehad, mijn beugel is er nu een halfjaar uit.
alvast bedankt!
Ik ben 17 jaar en heb een normale kleur tanden, toch zou ik ze graag willen laten bleken omdat ik dat nu eenmaal mooier vind.
Mijn eigen tandarts doet niet aan bleken en ik vraag me af wat nu te doen. Waar kan ik mijn tanden het beste laten bleken, en wat zijn de kosten? En wat is de veiligste methode? En hoelang blijft het effect.. kortom.. waar zou je je beste vriend adviseren naartoe te gaan!
Ik heb nog nooit een gaatje gehad, mijn beugel is er nu een halfjaar uit.
alvast bedankt!
Bij WIT hebben ze inderdaad een goede aanbieding.
Ik wilde alleen nog vragen : hoelang is het resultaat ongeveer zichtbaar?
(dat staat natuurlijk nergens vermeld :-? ) En heeft het ook zin om bijvoorbeeld alleen de producten van britesmile te gebruiken.. zoals de tandpasta of het mondwater etc.. worden alleen daarvan je tanden ook een beetje witter? Dat zou mij een hoop geld schelen want opzich zijn mijn tanden redelijk wit.. ik wil ze alleen net wat mooier hebben.
alvast bedankt, groetjes!
bedankt voor alle informatie, 2 tot 3 jaar valt me erg mee.. had veel korter verwacht.. Ik denk dat ik maar gauw eens een afspraak bij WIT ga maken. !
Ik ben 25, heb erg witte tanden, zonder bleken. Dagelijks poetsen met natural whitening tandpasta en af en toe prodent.
Okay, na een dag eten, heb ik ook een wat geler laagje over mijn tanden maar na het poetsen zijn ze erg wit.
Is het risco niet groot dat je tanden onnatuurlijk wit worden?