Ik heb sinds zaterdag, 5 dagen nu dus al, ontzettend veel last ergens van. Ik weet niet precies wat het is. Ik denk dat het mn verstandskies is die doorkomt. Maar hij is er al door! Niet volledig maar hij hoeft niet verder door het tandvlees heen ofzo. Het gaan om de kies linksbovenin. Ik kan mijn mond niet verder open krijgen dan ongeveer 1,5 cm. Dit is heel irritant omdat ik niet in de gaten heb dat ik mijn mond niet volledig open heb. (geeft zooitje met eten) Het is niet zo dat ik vanwege de pijn mn mond niet ver open kan doen. Ik voel het wel, maar het stoort niet, hij kan gewoon niet verder open. Het tandvlees om de kies heen is ook een beetje rood en pijnlijk. Het gekke is dus dat ik niet precies weet waar de pijn vandaan komt, ofdat het mijn kies is, mijn tandvlees, mijn kaken. Moeilijk te zeggen.
Ik heb mijn tandarts hierover gebeld, maar die denkt toch gewoon dat het mijn verstandskies is die doorkomt, en dat de pijn na een paar dagen vanzelf weg gaat.
Kan ik hier iets tegen doen? Ik slik nu pijnstillers, gaat de pijn wel van weg, maar zodra de pil uitgewerkt is komt de pijn weer terug.
Ik weet niet of het van belang is, maar ik heb op het moment ook keelontsteking en ben dus aan de antibiotica.
Help mij!
Alvast bedankt!
Marloes (loeselein)
Ik heb mijn tandarts hierover gebeld, maar die denkt toch gewoon dat het mijn verstandskies is die doorkomt, en dat de pijn na een paar dagen vanzelf weg gaat.
Kan ik hier iets tegen doen? Ik slik nu pijnstillers, gaat de pijn wel van weg, maar zodra de pil uitgewerkt is komt de pijn weer terug.
Ik weet niet of het van belang is, maar ik heb op het moment ook keelontsteking en ben dus aan de antibiotica.
Help mij!
Alvast bedankt!
Marloes (loeselein)
Als ik jou was zou ik nog een keertje bellen als de klachten maandag nog bestaan.