Ook ik ben al jaren niet bij de tandarts geweest en heb net een email gestuurd naar Alphen.Overwinning nummer 1. Al een tijdje loop ik met pijn in mijn mond. Kiezen heb ik bijna niet meer en ook mijn tanden zijn in zeer slechte staat dus ik ben bang dat alles er uit zal moeten. Ik zie er giga tegenop. Ik heb net een aantal verhalen gelezen over protheses en het idee dat je over een wond een prothese gaat plaatsen vind ik doodeng. Ik hoop in ieder geval dat ik snel een telefoontje krijg. Weet iemand misschien ook of je in staat bent zelf terug te rijden na een narcose behandeling. Ik heb niemand die met mij mee zou kunnen.
Bedankt alvast voor de reacties
Tineke
Bedankt alvast voor de reacties
Tineke
Over het zelf naar huis rijden na narcose. Dat zou ik niet doen. Doordat je in slaap gebracht wordt en de narcose blijft nog een tijdje in je lijf, dus je reactievermogen zal niet optimaal zijn. Veiligheid voorop en toch iemand zien te vinden die met je mee kan gaan.
Sterkte!
Goed dat je stap 1 vast genomen hebt!
Na een narcose zelf naar huis rijden is niet te doen.
Ik was na de rit van bijna twee uur naar huis nog amper in staat mijn ogen open te houden.
Als je ECHT niemand hebt die je kan rijden zou ik ervoor kiezen een hotel ofzo in de
buurt te zoeken en daar vanaf de TA per taxi naar terug te gaan. Maar dit is ver van ideaal.
Ik heb mezelf laten rijden door mijn beste vriendin, ken/vertrouw je echt niemand genoeg?
Sterkte iig,
JAN