Ik heb vorige week een zenuwbehandeling gehad aan een kies boven waarvan ik de dag van de behandeling en de dag erna alleen (helse) pijn had met eten maar verder niets, kan mijn tanden ook absoluut niet helemaal op elkaar bijten. Sinds zaterdag en zondag heb ik met een flink aantal keren een zeurend en pijnlijk gevoel in deze tand, trekt iets door naar de kaakzenuw?, verder gb zo te zien. Wat me wel opviel was dat ik steeds 's avonds wat koorts kreeg (37.5c) ik heb pas over een week een afspraak bij de TA, is het verstandig om toch eerder even te bellen?
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het altijd laten weten.
:smt006 Geke
In ieder geval bedankt voor de uitleg, hopelijk word dit snel opgelost.. :D
Die pijn wens ik echt niemand toe na een slaaploze nacht vol pijn ben ik de volgende dag vreog naar de tandarts geweest.
De conclusie ik mijn tand was ontstoken dus een wortelb.
De twee dagen ern had ik net zoveel pijn,maar toen kwam het weer terug ik dacht nee toch! niet weer he.
Ik ging terug en kreeg een antibiotieca en nu gaat het beter .
Over twee weken mot ik terug voor een tweede behneding.
Ik hoop dat de pjn weg blijft hoewel mijn tand nog supper gevoelig is
trouwens van de behandeling voel je nieks!
nieuwe afspraak maken of toch wachten tot eind februari?
Er was me wel verteld dat er stukjes af konden brokkelen maar dit is volgensmij wel n flink stuk :smt087
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het altijd laten weten.
:smt006 Geke
Als ik weer last kreeg zou hij opnieuw een wkb uitvoeren en als dat niet werkt moet de kaakchirurg er werk van maken(wortelpunt of kies eruit) overigens ook als de foto's over een jaar niet goed zijn (ontsteking niet weg) , duimen dus voor mij :smt006
Ik ben overigens wel blij dat mijn TA hier eerlijk in is en niet op het laatste moment ermee aankomt, nu kan ik me tenminste voorbereiden MOCHT er iets misgaan :smt002