Author: minique Posted: wo, 02/08/2006 - 09:02 Ik wil jullie toch even laten zien dat je soms ook een positieve draai aan iets vervelends kunt geven... :smt006 Monique de digitale tandarts Onder de indruk van de details! Wat een ander soort beroep was het toch vroeger, je zou het je nu niet meer kunnen voorstellen 'behandelen in de huiskamer'! Stuur privébericht Login of registreer om te reageren wo, 02/08/2006 - 21:34 Permalink joek Wat leuk, Monique, dat je met je miniaturen in een blad staat! Welk blad was het, of wil je dat liever niet zeggen hier. Volgens mij ben je echt apetrots. Dat zou ik tenminste wel zijn. Groetjes, Joke Stuur privébericht Login of registreer om te reageren do, 02/09/2006 - 18:06 Permalink minique Joke, ik vind het niet erg hoor, om te zeggen hier: het stond in het tijdschrift "Poppenhuizen en Miniaturen." En ja, natuurlijk ben ik apetrots... :smt006 Monique Stuur privébericht Login of registreer om te reageren do, 02/09/2006 - 20:26 Permalink Chris888 Heel mooi!! Chris Stuur privébericht Login of registreer om te reageren do, 02/09/2006 - 22:16 Permalink Moon Super gaaf Monique!!!! (wat moet jij een engelengeduld hebben!) Stuur privébericht Login of registreer om te reageren vr, 02/10/2006 - 14:55 Permalink 1822 weergaves
de digitale tandarts Onder de indruk van de details! Wat een ander soort beroep was het toch vroeger, je zou het je nu niet meer kunnen voorstellen 'behandelen in de huiskamer'! Stuur privébericht Login of registreer om te reageren wo, 02/08/2006 - 21:34 Permalink
joek Wat leuk, Monique, dat je met je miniaturen in een blad staat! Welk blad was het, of wil je dat liever niet zeggen hier. Volgens mij ben je echt apetrots. Dat zou ik tenminste wel zijn. Groetjes, Joke Stuur privébericht Login of registreer om te reageren do, 02/09/2006 - 18:06 Permalink
minique Joke, ik vind het niet erg hoor, om te zeggen hier: het stond in het tijdschrift "Poppenhuizen en Miniaturen." En ja, natuurlijk ben ik apetrots... :smt006 Monique Stuur privébericht Login of registreer om te reageren do, 02/09/2006 - 20:26 Permalink
Chris888 Heel mooi!! Chris Stuur privébericht Login of registreer om te reageren do, 02/09/2006 - 22:16 Permalink
Moon Super gaaf Monique!!!! (wat moet jij een engelengeduld hebben!) Stuur privébericht Login of registreer om te reageren vr, 02/10/2006 - 14:55 Permalink
Wat een ander soort beroep was het toch vroeger, je zou het je nu niet meer kunnen voorstellen 'behandelen in de huiskamer'!
Welk blad was het, of wil je dat liever niet zeggen hier.
Volgens mij ben je echt apetrots. Dat zou ik tenminste wel zijn.
Groetjes,
Joke
En ja, natuurlijk ben ik apetrots...
:smt006 Monique
Chris
(wat moet jij een engelengeduld hebben!)