Na een paar intensieve WKB's heeft de tandarts afgelopen week mijn noodvulling eruit gehaald. Ik heb hem nog gevraagd hier even mee te wachten omdat ik soms toch nog wat voelde in die kies, maar nee die vulling moest er nu uit en vervangen worden. Hij heeft het kanaal nogmaals schoongemaakt (ik heb er echt helemaal niets van gevoeld en dat zonder verdoving!). Daarna heeft hij er iets van een pasta ingestopt en een staafje wat hij gesmolten heeft, daarna heeft hij er de nieuwe vulling ingestopt, dat was donderdag en die kies was wel wat gevoelig maar dat is logisch. Vrijdag heb ik me toch een zere mond gekregen, rechts achter bovenin zit een bult op mijn gehemelte (pal naast de kies) en het doet me toch een pijn. Ik slik nu dagelijks 600 mg Ibuprofen maar zelfs dan voel ik het nog. Is dit nu napijn of is er gewoon meer aan de hand? Wie kan mij hier raad in geven wat ik moet doen??
Bedankt
Bedankt
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het altijd laten weten.
:smt006 Geke
ik heb vanmiddag al een afspraak met mijn tandarts en ik ben heel benieuwd.
Ik ben al 2 jaar bezig met twee kiezen aan de rechterkant boven, een van de twee heb ik laten trekken en ik hoopte dat het nu opgelost was, maar september vorig jaar begon het weer en nu dit weer. Kan ik hier zelf iets aan doen om dit te voorkomen?
Iemand enig idee wat ik dan weer kan verwachten?
Ik hoop dat het zo duidelijk is, en dat de pijn snel verdwijnt. Veel sterkte ermee.
:smt006 Geke