Mijn dochter (bijna 8 jaar oud) had al een tijdje last van dik en bloedend tandvlees boven haar kies. Inmiddels heeft ze er geen last meer van, maar de tandarts constateerde vandaag dat de zenuw dood is. De kies wordt niet getrokken omdat de tandarts denkt dat de kies die nog door moet komen dan niet meer voldoende ruimte heeft. (de 2 kiezen aan weerszijden zouden scheef in haar mond gaan staan, waardoor de blijvende kies geen plek meer heeft)
We hebben wel een flinke antibiotica kuur meegekregen, maar (we wonen op St Maarten, en daar schrijven ze erg snel antibiotica voor) ik vraag me af of dat nodig is. Hoe denken jullie daarover??
En wat is volgens jullie de beste oplossing?
Alvast bedankt!
We hebben wel een flinke antibiotica kuur meegekregen, maar (we wonen op St Maarten, en daar schrijven ze erg snel antibiotica voor) ik vraag me af of dat nodig is. Hoe denken jullie daarover??
En wat is volgens jullie de beste oplossing?
Alvast bedankt!
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het laten weten. Zo'n ontsteking is vaak ook niet echt goed voor het kind, ze kan zich er toch minder lekker door voelen. Veel sterkte ermee.
:smt006 Geke