Sinds een paar dagen heb ik een heel erge last van de binnenkant van mijn wang. Hij is heel gevoelig, als ik wat eet en het komt er tegenaan kan ik wel janken. Het is een beetje wit. Ook kan ik m'n mond niet meer zo ver opendoen omdat dan die rechterkant pijn gaat doen. Wie kan me helpen?
Sterkte ermee!
Dat is een hardnekkig misverstand.
Ik heb zelf op dit moment ook zo'n vervelende aft. Ik ben dus inderdaad ziek geweest.
Ik gebruik zelf altijd Pyralvex, dit kun je bij de drogist kopen.
Zogauw je een aft voelt opkomen, moet je het meteen gaan gebruiken.
Maar misschien is het bij jouw wel eenmalig en komen ze niet meer terug.
Groetjes,
Joke
Niet elke apotheek verkoopt het maar ik weet dat in elk geval de service-apotheken het wel in hun assortiment hebben.
Ik weet uit ervaring hoe zeer die dingen kunnen doen ja, om gek van te worden! Soms zijn ze heel snel weg, al met een paar dagen, maar bij mij komt het ook wel voor dat ze er langer zitten.
Marièlle
Ik heb er ook last van denk ik! Mijne zit alleen achterin mn mond in de buurt van mn bovenste verstandskies!
Pyralvex, wat ook niet meer helpt, verdooft niet meer, zo'n pijn doet dat ding.
Ik weet nou niet of dit een aft is, want ik kan mn mond bijna niet meer open doen!?
Zijn er (met of zonder recept?) middeltjes verkrijgbaar die het meer verdoven dan pyralvex? Doet Lidocaïne meer (vrij verkrijgbaar?)?
En heeft iemand al ervaring met die nieuwe Aluclair (http://www.aloclair.nl)
Het zit in zelfde soort flesje als pyralvex en kost volgens mij iets van 3 euro of zo
Marièlle
Wow! Dat spul helpt echt goed! Alleen was het niet zonder recept verkrijgbaar. Ik moest het eerst aan mijn huisarts voorleggen (via de balie, dus geen consult). Maar dit is veel beter dan Pyralvex, hoewel ik niet weet in hoeverre dit goedje het ook ontsmet (wat pyralvex dan weer wel doet).
Ik heb trouwens 10ml Lidocaïne HCL 2% Orale Gel.
volgens mij verdoofd het alleen maar trouwens, maar dat weet ik niet zeker, moet je ff aan de tandarts vragen anders.
fijn dat het werkt in elk geval
Marièlle