ik heb een witte plekje in mond, achter mijn laatste tand, waarschijnlijk door kleine kwetsuur. Ik ben nu beetje ongerust, omdat ik op site las dat dit leukoplakie zou kunnen zijn, wat in een enkel geval kwaadaardig kan worden.
De tandarts zegt me dat het niet erg is, en me niet te veel moet van aantrekken. Toch ben ik ongerust. Moet ik nu bang zijn?
De tandarts zegt me dat het niet erg is, en me niet te veel moet van aantrekken. Toch ben ik ongerust. Moet ik nu bang zijn?
Meestal is leukoplakie geen klein plekje, maar een plek die duidelijk zichtbaar is. Een witte afwijking kan ontzettend veel zijn. Het kan inderdaad van een kwetsuur zijn. Blijft het plekje zitten en gaat het niet weg? Dan zou ik de tandarts nog eens bellen en zeggen dat je er naar wilt laten kijken.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar zou het ook een doorbrekende verstandskies kunnen zijn?
wit plekje
We zijn nu toch al een 4-tal maanden verder en dat witte plekje is nog steeds niet verdwenen. Het is misschien wel iets verbeterd maar weg is het niet. Wat kan ik doen om dat plekje weg te krijgen? Moet ik me nu ongerust maken?