Ik weet het even niet meer...

Author:
Bliepmiep
Posted:
do, 02/23/2006 - 05:20
Vorige week woensdag mijn verstandkiezen laten trekken zie mijn eerdere post:
http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?t=7332
Ben net weer wakker geworden met een vreselijk pijn die dwars door mijn ingenomen dosis ibuprofen en paracetamol heen komt.
Zit daarom met een aantal vragen;

1. volgens mijn tandarts is het niet ontstoken, ik heb ook geen koorts. Toch is de pijn niet meer te onderdrukken, is dit normaal? De pijn zit lijkt wel in mijn kaakgewricht en straalt uit naar mijn onderkaak, oor en soms naar mijn jukbeen. Rond de wond is het flink geirriteerd. Heb het idee dat er tussen mijn kaken op het gewricht een hard stuk zit?
2. Is het wijsheid om terug te gaan naar het ziekenhuis? Wil zo graag van de pijn af, kan een hoop hebben, maar nu even niet meer...
3. begin last de krijgen van mijn maag/darmen waarschijnlijk door de ibu. Zijn er andere middelen te verkrijgen?
Bliepmiep

Heb besloten toch maar terug te gaan, heb vanmiddag om 13.45 een afspraak in het ziekenhuis. Zal daarna wel even posten wat de arts te vertellen heeft..
do, 02/23/2006 - 09:43 Permalink
joek

Ja Bliepmiep, het valt soms niet mee.
Al die pijnstillers kunnen inderdaad voor flink wat irritatie aan je maag en ingewanden zorgen.
Ik hoop voor je dat de ta je helpen kan.
Zoveel pijn lijkt me niet normaal, dus flink zeuren dat er een reden gevonden moet worden. :smt002

Succes verder.

Groetjes,
Joke
do, 02/23/2006 - 11:35 Permalink
Bliepmiep

De wond geneest voorspoedig, evengoed even schoongemaakt.
De pijn wordt echter veroorzaakt door een geirriteerde kaakspier, en dat heeft toch geduld nodig om te genezen..
do, 02/23/2006 - 14:53 Permalink
Bliepmiep

Ja ik ben toch wel blij dat ik nu zeker weet dat niet bijv. mijn kaak wordt aangevreten maar dat het 'maar' de spier is. Doet evengoed zeer, maar het maakt het wat dragelijker nu ik weet wat het is. 10 tot 14 dagen na behandelink moet het afzakken, zit nu op dag zit nu op dag 9 ;)
do, 02/23/2006 - 20:41 Permalink