Heyey!
Ik had totaal geen last van mijn tanden, toen ben ik woensdag naar de tandarts geweest en bleek in een klein gaatje in een kies te hebben. Hij werd gelijk gevuld, maar het voelde niet helemaal goed. En nu ineens, in me hele tandvlees dik, en heb ik helse kiespijn.
Ik weet niet wat ik moet doen, ik heb zelfs pijn als ik niet kauw. Ik heb ook het idee dat de tand ernáást in gevuld, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Weet iemand wat het is/ wat ik kan doen!
Heel veel groetjes
Ik had totaal geen last van mijn tanden, toen ben ik woensdag naar de tandarts geweest en bleek in een klein gaatje in een kies te hebben. Hij werd gelijk gevuld, maar het voelde niet helemaal goed. En nu ineens, in me hele tandvlees dik, en heb ik helse kiespijn.
Ik weet niet wat ik moet doen, ik heb zelfs pijn als ik niet kauw. Ik heb ook het idee dat de tand ernáást in gevuld, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Weet iemand wat het is/ wat ik kan doen!
Heel veel groetjes
Hij weet er uiteindelijk alles vanaf.. :smt006
ik ben dus inderdaad naar de tandarts gegaan, het deed niet meer heel veel pijn, maar me moeder wilde liever dat ik gewoon even ging. En toen zei hij meteen, het is niet de kies die gevuld is (wat ik al vermoede) maar de tand ernaast. Het is nog een melkkies, en hij moet eruit, de pijn en zwelling komt door de tand die eronder komt :oops:
vreselijk... *ik ben 16 even voor de duidelijkheid*
kortom.. beetje laat met wisselen. Ik dacht ik laat het eventjes weten haha al mijn vrienden lachen me vierkant uit. . .
maja bedankt!
(ennuh... waarom zou je vertellen dat het een melkkies is? Als je jezelf ervoor schaamd, zeg je toch gewoon dat er een kies getrokken moet worden?)
Ik vind in elk geval dat je je nergen voor hoeft te schamen en zou gewoon tegen mijn vrienden vertellen wat er aan de hand is! :D