Fijne Implantoloog

Author:
MandyAngel
Posted:
di, 01/17/2006 - 15:52
Nog 2 weekjes en mijn kroon gaat op mijn Implantaat
Ik ben heel erg tevreden over mijn implantoloog.
Hij leeft erg mee en begrijpt gezien mijn jonge leeftijd dat alles spannend is en dat ik er nog heel lang mee door wil.
Hij vind het mooi maken van mijn tanden net zo belangrijk als dat ik dat vind. Helaas heb ik dit wel eens anders ervaren.

Ik ben door mijn implantoloog naar het tandtechnisch laberatorium gestuurd voor een kleurbepaling en ook daar heb ik tot nu toe een goed gevoel over.
Het komt er op neer dat mijn kroon uit 4 verschillende kleuren gaat bestaan vanwege dat ik nog al erg lastige tanden heb.

Nog 2 weekjes en ik kan niet wachten. En zal hier ook wel poosten hoe het eruit is gaan zien

Tot nu toe kan ik niets anders zeggen : heb je het geld, is het mogenlijk en loop je altijd met een plaatje of frame zou ik een implantaat niet afslaan.
Groetjes Mandy
kener

hoi,

zit er ook aan te denken een aantal implantaten te nemen,
zou je me kunnen vertellen waar je bent geweest en hoe duur het +/- is geweest?

Alvast erg bedankt.
wo, 01/18/2006 - 00:45 Permalink
Ansje

Hallo Mandy,

Ik woon ook in Nijmegen en ben heel erg benieuwd wie jouw implantoloog is omdat jij er zo tevreden over bent. Ik moet over een tijdje ook een implantaat. Ik ben wel doorverwezen door mijn tandarts maar ik weet niet of hij goed is en vind dat het gewoonweg ook moet klikken en heb het liefst iemand met heel veel ervaring. En via via werkt altijd erg goed. Ik heb nu speciaal om op jou te kunnen reageren een gebruikersnaam aangemaakt op tandarts.nl en weet niet zo heel goed hoe het werkt. Ik weet ook niet of het is toegestaan om mijn e-mail te vermelden maar bij deze: dolfijnmetans@hotmail.com.

Ik zou het fijn vinden als ik iets van je hoor.

Groetjes

Nog 2 weekjes en mijn kroon gaat op mijn Implantaat
Ik ben heel erg tevreden over mijn implantoloog.
Hij leeft erg mee en begrijpt gezien mijn jonge leeftijd dat alles spannend is en dat ik er nog heel lang mee door wil.
Hij vind het mooi maken van mijn tanden net zo belangrijk als dat ik dat vind. Helaas heb ik dit wel eens anders ervaren.

Ik ben door mijn implantoloog naar het tandtechnisch laberatorium gestuurd voor een kleurbepaling en ook daar heb ik tot nu toe een goed gevoel over.
Het komt er op neer dat mijn kroon uit 4 verschillende kleuren gaat bestaan vanwege dat ik nog al erg lastige tanden heb.

Nog 2 weekjes en ik kan niet wachten. En zal hier ook wel poosten hoe het eruit is gaan zien

Tot nu toe kan ik niets anders zeggen : heb je het geld, is het mogenlijk en loop je altijd met een plaatje of frame zou ik een implantaat niet afslaan.
Groetjes Mandy
ma, 08/28/2006 - 12:15 Permalink
Dimi

ik heb juist 2 implantaten laten steken, en enkel daarvoor moet ik al 1500€ betalen . ( hoeveel kost dit eigenlijk in nederland, voor enkel de implantaten ? )

het is toch een duur grapje als je het mij vraagt maar het is dan ook voor de rest van je leven he ;)
wo, 09/06/2006 - 10:22 Permalink