Vrienden,
Ik heb een probleempje.
Tussen mijn hoektand en de kies rechtsonder, zit nu een behoorlijke bult op mijn tandvlees ( aan de zijkant zeg maar). Met als gevolg dat ik een iets dikkere wang heb. Het is ook vrij gevoelig, maar d.m.v. iboprufen of pijnstiller redelijk uit te houden. Door prive omstandigheden nog niet naar de tandarts kunnen gaan, maar hebben jullie een idee wat dit kan zijn?
Het lijkt op een onsteking..denk ik...
Ik heb een probleempje.
Tussen mijn hoektand en de kies rechtsonder, zit nu een behoorlijke bult op mijn tandvlees ( aan de zijkant zeg maar). Met als gevolg dat ik een iets dikkere wang heb. Het is ook vrij gevoelig, maar d.m.v. iboprufen of pijnstiller redelijk uit te houden. Door prive omstandigheden nog niet naar de tandarts kunnen gaan, maar hebben jullie een idee wat dit kan zijn?
Het lijkt op een onsteking..denk ik...
De 'onsteking' gaat niet minder worden.
De kies waar hij boven zit: is deze gevuld? Heb je daar misschien last van?
Ik heb ooit eens langere tijd met zo'n bult gelopen. Dit was na een wkb. Ik had er lang geen last van, tot het dus echt heel erg zeer ging doen!
Dat wil je niet, dus ik zou zo snel mogelijk gaan.
Groetjes,
Joke
De tand/kies zelf was een aantal weken geleden wel gevoeling, maar niet extreem. Nu gewoon een dikke bobbel op de zijkant van de kaak, onder de kies/tand. Die af en toe dikker is en dan minder pijnlijk..en dan winder minder dik, en meer pijnlijker!
Hoe wordt dit normaal opgelost? Trekken en schoonmaken..of.. ?
:smt006 Monique
We zullen zien..denk aan mij :-?