hoe lang duurt napijn?

Author:
perenboom
Posted:
vr, 02/03/2006 - 23:32
dag,
een week geleden is van mij een kies linksboven getrokken die vermoedelijk stervende was. dit voelde ik vooral bij het drinken van warme dranken, dan trad er een stekende pijn op. een week na de trekking voel ik echter nog een constante, doffe, drukkende pijn en ook warme dranken worden nog toegezongen met een electrificerende pijn. de wond bloedt al lang niet meer. de hechting is er vanzelf uit gegaan (hij hing los in m'n mond, dus maar doorgeknipt).
de pijn is ook weer niet zo hevig dat ik denk aan een ontsteking.
ik kauw al weer een tijdje gewoon met de bewuste kant van m'n gebit.
is het normaal om zolang napijn te hebben? of ben ik de linkerkant te vroeg gaan gebruiken?
(de kies achter Het Gat bevat een vulling en voelt verder goed aan.. )

misschien iemand met vergelijkbare ervaringen?
alvast bedankt!!
perenboom

een maand later inmiddels, kan ik nog steeds warm eten en warm drinken in m'n kies-gat niet verdragen. koud is prima. het lijkt tegen de omliggende kiezen op te kruipen en is zeer electrificerend van karakter.
ook als er eten in is gekomen gaat het later op de dag pijn doen, met als gevolg dat ik aan 1 kant moet eten.
wat zou dit kunnen zijn? ik kan niets vergelijkbaars vinden op het forum.
bedankt
di, 03/07/2006 - 22:56 Permalink
minique

Als je nu nog steeds last hebt, kun je beter even teruggaan naar de tandarts om ernaar te laten kijken!

:smt006 Monique
wo, 03/08/2006 - 07:55 Permalink
perenboom

Als je nu nog steeds last hebt, kun je beter even teruggaan naar de tandarts om ernaar te laten kijken!

:smt006 Monique

jazeker, maar duurt nog wel even..
ben intussen wel benieuwd of er een expert is die z'n licht al zou kunnen schijnen. maar schijnt nogal een mysterieus iets te zijn dus!
do, 03/09/2006 - 15:25 Permalink
Caat

Ik heb een vergelijkbaar probleem, ook linksboven. Bij mij is het 2 dagen geleden dat de kies is getrokken maar ik kan de pijn niet weg of minder krijgen met pijnstillers.
Hoe ie het bij jou afgelopen?
wo, 04/05/2006 - 14:18 Permalink
perenboom

het heeft bij elkaar denk ik wel een goeie 3/4 weken geduurd voordat die constante zeurende pijn weg was. het is nog niet helemaal perfect in die regio, vooral warm doet nog pijn.. maar tis wel een stuk minder geworden.
gewoon maar even geduld hebben dus!! kan lang duren!
wo, 04/05/2006 - 21:27 Permalink