Iedere keer als ik iets zoets eet, chocola of iets zoets drink, krijg ik in mijn rechter kleine kies een keiharde steek wat helemaal doortrekt.
Is dit omdat ik gevoelige tanden heb? Mijn tandarts heeft geen gaatje geconstateerd en ik heb deze ook nog nooit gehad.
Ik hoorde dat het kan zijn dat je dan gevoelige tanden hebt, of teruggetrokken tandvlees? Ik heb het alleen op deze kies.
Is dit omdat ik gevoelige tanden heb? Mijn tandarts heeft geen gaatje geconstateerd en ik heb deze ook nog nooit gehad.
Ik hoorde dat het kan zijn dat je dan gevoelige tanden hebt, of teruggetrokken tandvlees? Ik heb het alleen op deze kies.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het altijd laten weten.
:smt006 Geke
Het heeft denk ik niet te maken met iets kouds, want als ik bijv. een stukje chocola neem terwijl ik gewoon binnen ben heb ik hier ook nog steeds last van..
Dat bezoek aan de tandarts is al wel enkele maanden geleden, deze klachten heb ik korter. Misschien dat het dan toch een gaatje is.
gelukkig weet ik dat het weer wegtrekt, volgens de tandarts knars ik ook niet en heb ik ook geen teruggetrokken tandvlees. het is me dus echt een raadsel en mijn vorige tandarts vond dat ook..ik hoop altijd maar dat het gauw weer weg is..
succes