de ellende is weer begonnen

Author:
dorothy
Posted:
zo, 03/12/2006 - 04:22
daar ben ik weer
na de antibioticum kuren geen last gehad,in de ene tand met de noodkroon zit een afgebroken vijltje van een wkb die heeft hij er proberen uit te halen en volgens hem was dat toen gelukt wat mij er verbaasde was dat de ta tijdelijk een kroon plaatste en mij opeens naar een paar weken pijn en ellende vertelde dat er nog een stuktje vijl zit en dat dat er uit moet sinds 3 dagen weer pijn in tand onder kroon en gebeld nu mag ik 27 maart komen om het vijltje verder te verwijderen maar ik denk niet dat ik dit trek tot 27 maart ga maandag meteen bellen voor een afspraak moet er uit dat ding en ik hoop dat dit nu voor eens en altijd opgelost wordt wordt er gek van!
TYP WEER ZONDER PUNTEN EN COMMAS EN AAN EEN STUK DOOR SORRY)kan er niks aan doen hoor
ik houd jullie op de hoogte van wat er gaat gebeuren
ik neem weer een dosis pijnstillers en probeer te slapen zo
wordt gek van de kloppende pijn vreselijk

tot gauw :(
Moon

Jeetje Dorothy, wat een ellendige tijd om een bericht hier te plaatsen. Rond dat tijdstip wist ik nieteens dast ik nog bestond, laat staan tandarts.nl ;)
Ik kan niet zo heel veel aan je pijn doen, maar wilde je lwel laten weten dat ik je bericht heb gelezen en dsast ik het heel vervelend voor je vind.

Ik hoop dat de pijn snel opgelost zal zijn!!!!

:smt056
zo, 03/12/2006 - 09:55 Permalink
dorothy

hoi tandenfee bedankt voorje reactie op het moment is de pijn nog te onderdrukken met diclofinc zetpillen dus daar moet ik het tot mogen mee doen en dan om 8 uur morgen ochtend de tandarts bellen en hopen dat ik kan komen!
groetjes dorothy
zo, 03/12/2006 - 13:35 Permalink
dorothy

nou vandaag geweest maar eigen ta was ziek dus assistente heeft en foto genomen overlegd met een andere ta die zou woesnsdag aanstaande plek voor me hebben maar na overleg met ta telefonisch via de assistente moet ik het toch bij hem doen en dat kan pas 27 maart of ik moet wachten tot er iemand uitvalt en wel een antibioticum kuur gekregen en pijnstillers dus af wachten maar
ik hoop dat de kuur aanslaat en de pijn af neemt
ik hou jullie op de hoogte

groetjes
ma, 03/13/2006 - 22:25 Permalink
dorothy

nou vandaag geweest voor het verwijderen van vijltje dat is na 2uur peuteren niet gelukt moet nu terug komen om een apex (nog iets) te laten doen waarbij aan de buitenkant via me tandvlees opensnijden het stukje vijl der uit te halen uit mijn wortel WORDT ER HELEMAAL GEK VAN
ik hoop dat het lukt heb een afspraak voor 30 maart maar als er iemand uitvalt wordt ik eerder geholpen dus afwachten houd jullie op de hoogte

groetjessssss
vr, 03/17/2006 - 22:18 Permalink
Moon

apexresectie oftewel een wortelpunt behandeling.

Ik neem aandat je nu wel weer terug bent van de kaakmeneer... hoe is het gegaan???
wo, 03/22/2006 - 13:19 Permalink
dorothy

ben net terug om 2uur was ik pas klaar hij heeft eerst het kanaal van de tand gevuld en toen een snee gemaakt in mijn tandvlees en daar die apex gedaan was slecht te verdoven omdat de boel zo onstoken is ga nu mijn bed in ben op
heb wel weer een kuur antibioticum gekregen dus we wachten af hopelijk valt de na pijn mee
wo, 03/22/2006 - 14:08 Permalink