gaatjes

Author:
Aibu
Posted:
di, 03/14/2006 - 17:00
Hallo,

Ik durf al iets meer dan 2 jaar niet naar de tandarts sinds ik een gaatje heb ontdekt aan de zijkant van mijn achterste kies (mijn verstand kiezen zijn (nog) niet door, terwijl ik ze wel heb). De angst en de schaamte wordt steeds groter en inmiddels heb ik al op een stuk of 4 kiezen gaatjes. Ik vind dit heel erg en trek nu de stoute schoenen aan om eens naar de tandarts te bellen voor een afspraak.
Het gekke is dat ik daarvoor nog nooit angst heb gehad van de tandarts en heb ook nog nooit een gaatje moeten laten vullen. Ik weet niet waar die angst vandaan komt. Ik krijg er zelfs nachtmerres van.
Maar goed, de vraag is of het boren (dat moet er zeker gebeuren als dat nog kan) pijn doet als je verdoofd bent en hoe is het de tijd erna? pijn? dikke wangen? etc. Gelukkig is het nog niet te zien bij het lachen of open doen van de mond of je moet er echt goed gaan kijken. ik wil het voorkomen dat het straks zichtbaar wordt voor de mensen om me heen.
Aibu

Dat zijn ze wel, de gaten worden ook steeds groter en dieper, weet echter zeker dat het gaatjes zijn.

Hoe kan je iets 2 jaar hebben terwijl het misschien geen gaatjes zijn?
wo, 03/15/2006 - 15:29 Permalink
joek

Tja, Aibu. Natuurlijk is er maar een goede raad: naar de ta gaan.

Als je verdoofd bent, voel je niets van het boren. Daar hoef je echt niet bang van te zijn.

Groetjes,
Joke
wo, 03/15/2006 - 15:41 Permalink