vulling

Author:
pet
Posted:
do, 03/16/2006 - 22:37
hallo :-?

shit mijn vulling is uitgebroken uit mijn kies en dat is al de tweede keer!!!!!!! :oops:
nu moet ik morgen vroeg maar gelijk even bellen en kijken of ik terecht kan hoop van wel want anders zit ik een heel weekend zonder vulling ik beef nu al en heb nog niet gebeld?
o wat een ellende weer :cry:

ik voel me nu al ziek worden en waarom weet ik niet ik ben bang voor de tandarts en dat zal wel altijd zo blijven.
tanden zijn mooi als ze gezond zijn maar zo ben ik er niet blij mee
joek

Ach Pet, ik lees het nu pas en vind het erg vervelend voor je.
Het is nu al kwart voor tien: heb je al gebeld?
Is het misschien al voorbij?
Laat even weten hoe het afgelopen is.

Succes.
Joke
vr, 03/17/2006 - 09:28 Permalink
pet

hallo :lol:

Ik heb inderdaad vanmorgen gebeld ik kreeg te horen we zijn gesloten tot maandag morgen negen uur!!!!
U kunt de dienstdoende arts bellen ik bel de dienstdoende arts en mijn verhaal uitgelegd en zegt de assistente we mogen alleen spoedgevallen overnemen en dit is geen spoedgeval :cry:
Ik zeg ik vind dit voor mijzelf wel een spoedgeval als je kies open ligt kan ik er wat aan doen dat dat ding eruit valt nee zegt ze ik zal even kijken of ik een gaatje hebt ik zeg perongeluk anders ik wel een gat.
nou mocht ik toch om kwart over tien komen. fijn he.
ik dacht hij stopt er een noodvulling in en klaar nee hij maakte hem meteen. en hoe>
tot drie keer toe moest er een vulling in de eerste zat er in hij maakte hem glad en viel er meteen weer uit de tweede ook ik baalde er natuurlijk van . het was ook een rot plaats helemaal achterin en dan aan de achterzijde dus met een lapje een klem en zo om alles droog te houden en toen lukte het wel hij bleef ontzettend aardig tegen me en dat was wel fijn hoor. dus na een uur was het gepiept!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar goed het is weer gebeurd en ik leef nog maar de angst wordt er niet minder van natuurlijk.
vr, 03/17/2006 - 13:01 Permalink
joek