vulling

Author:
pet
Posted:
do, 03/16/2006 - 22:37
hallo :-?

shit mijn vulling is uitgebroken uit mijn kies en dat is al de tweede keer!!!!!!! :oops:
nu moet ik morgen vroeg maar gelijk even bellen en kijken of ik terecht kan hoop van wel want anders zit ik een heel weekend zonder vulling ik beef nu al en heb nog niet gebeld?
o wat een ellende weer :cry:

ik voel me nu al ziek worden en waarom weet ik niet ik ben bang voor de tandarts en dat zal wel altijd zo blijven.
tanden zijn mooi als ze gezond zijn maar zo ben ik er niet blij mee
joek

Ach Pet, ik lees het nu pas en vind het erg vervelend voor je.
Het is nu al kwart voor tien: heb je al gebeld?
Is het misschien al voorbij?
Laat even weten hoe het afgelopen is.

Succes.
Joke
vr, 03/17/2006 - 09:28 Permalink
pet

hallo :lol:

Ik heb inderdaad vanmorgen gebeld ik kreeg te horen we zijn gesloten tot maandag morgen negen uur!!!!
U kunt de dienstdoende arts bellen ik bel de dienstdoende arts en mijn verhaal uitgelegd en zegt de assistente we mogen alleen spoedgevallen overnemen en dit is geen spoedgeval :cry:
Ik zeg ik vind dit voor mijzelf wel een spoedgeval als je kies open ligt kan ik er wat aan doen dat dat ding eruit valt nee zegt ze ik zal even kijken of ik een gaatje hebt ik zeg perongeluk anders ik wel een gat.
nou mocht ik toch om kwart over tien komen. fijn he.
ik dacht hij stopt er een noodvulling in en klaar nee hij maakte hem meteen. en hoe>
tot drie keer toe moest er een vulling in de eerste zat er in hij maakte hem glad en viel er meteen weer uit de tweede ook ik baalde er natuurlijk van . het was ook een rot plaats helemaal achterin en dan aan de achterzijde dus met een lapje een klem en zo om alles droog te houden en toen lukte het wel hij bleef ontzettend aardig tegen me en dat was wel fijn hoor. dus na een uur was het gepiept!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar goed het is weer gebeurd en ik leef nog maar de angst wordt er niet minder van natuurlijk.
vr, 03/17/2006 - 13:01 Permalink
joek

Fijn Pet, dat je dat in ieder geval weer achter de rug hebt!
Toch is mijn ervaring dat niet gaan de angst versterkt. En bijgevolg het wel gaan de angst vermindert of in elk geval gelijk laat blijven.

Ik ben twee jaar geleden ongeveer twintig keer geweest en misschien nog wel meer. In verband met problemen.
Ik merkte bij de laatste controle dat ik lang niet zo zenuwachtig was. Natuurlijk wel vlak voor de controle, maar niet de dagen er voor.

Dus is het toch nog ergens goed voor geweest.

Jij in elk geval een prettig weekend met een goed gevulde kies!

Groetjes,
Joke
vr, 03/17/2006 - 13:05 Permalink
pet

hallo, :lol:

Dank je wel en het doet me wel altijd goed dat ik het hier op kan schrijven dat helpt altijd wel een beetje vind ik dan dan voel je je niet zo alleen of wel dan.
maar als je helemaal niet gaat dan wordt het alleen maar erger om te gaan en dan is het vaak met pijn en dat maakt het alleeen maar erger

dus voor de mensen die niet durven toch gaan het is geen lolletje maar het gaat ongeveer van zelf. en inderdaad de angst begint al minder dan voorheen ze zijn toch wel aardig die tandartsen hoor blij dat ze er zijn!!!!!!!
Ik wens je ook een heel fijn weekend! :lol:
vr, 03/17/2006 - 13:11 Permalink
Moon

Ik merkte bij de laatste controle dat ik lang niet zo zenuwachtig was. Natuurlijk wel vlak voor de controle, maar niet de dagen er voor.

Dat heb ik ook! :D Eerst kon ik er een week niet van slapen. Tegenwoordig is het de nacht ervoor. Vannacht heb ik prima geslapen ondanks dat ik naar de kaakmeneer moest vandaag (oke, de emotionele toetstand van vanmorgen hier in huis zal ik je besparen ;))
vr, 03/17/2006 - 15:38 Permalink
joek

Ja Moon, ik luister tegenwoordig goed naar mijn man. :o
Hij denkt er gewoon niet aan, zegt hij. Hij is dan ook eigenlijk nooit zenuwachtig.

Ik probeer nu ook bepaalde dingen te bannen uit mijn gedachten.
En mede door alle behandelingen van twee jaar geleden, lukt het me, niet zo ontzettend bang meer te zijn.
Maar goed, favoriet wordt het nooit.

Groetjes,
Joke
vr, 03/17/2006 - 15:40 Permalink
Moon

[offtopic on]
Ja Moon, ik luister tegenwoordig goed naar mijn man. :o
Hij denkt er gewoon niet aan, zegt hij. Hij is dan ook eigenlijk nooit zenuwachtig.

Over het algemeen zijn mannen gewoon veel nuchterder dan wij vrouwen zijn. Die redeneren heel anders. Heel prettig om zo af en toe even op dat soort dingen gewezen te worden. Soms ook heel frustrerend omdat je gewoon even wil horen hoe zielig je wel niet bent en hoe vreselijk het allemaal wel niet is.

[offtopic off]
vr, 03/17/2006 - 15:49 Permalink
scaredycat

[offtopic]
Over het algemeen zijn mannen gewoon veel nuchterder
dan wij vrouwen zijn. Die redeneren heel anders.

Mannen zijn vaak meer binnenvetters, ikzelf ook.
Die willen niet toegeven dat ze zichzelf zielig vinden...
Soms ook heel frustrerend omdat je gewoon even wil horen hoe
zielig je wel niet bent en hoe vreselijk het allemaal wel niet is.

[troost-mode]"Je bent heel zielig en het is allemaal verschrikkelijk"[/troost-mode]
Heb ik nu gecompenseerd voor "ons mannen"??? ;)

[/offtopic]

En nu serieus: "petje af" voor Pet :smt003
Fijn dat het "goed" gegaan is.
D.w.z. je bent gegaan EN hebt volgehouden, ondanks dat het zo lastig ging.

Groetjes,
JAN
za, 03/18/2006 - 00:44 Permalink