WKB pijnlijk

Author:
Veronique
Posted:
ma, 03/20/2006 - 12:30
Hoi,
ben net terug van de tandarts. Ik heb tijdens de 2e zitting van de WKB vandaag toch wel pijn gehad. Vooral toen die met de naalden de kanaaltjes schoonmaakte, was dat best wel gevoelig. Is dat normaal. Ik dacht dat je tijdens een 2e behandeling van een WKB eigenlijk niets meer mag voelen. Hij heeft nu de kanaaltjes opgevuld en er nogmaals een foto van gemaakt. Over 2 weken moet ik terug en dan zou ik er de definitieve vulling in krijgen.
prondel

soms zit er stiekum nog wat restgevoel na de eerste maal. niet alle rommel was er misschien uit en nu, bij de definitieve schoonmaak is dat wel gebeurd. dus geen probleem.

soms is afsluiten door het plaatsen van de stiftjes ook gevoelig. druk in de kaak die niet zo 1,2,3 weg kon. dat trekt meestal in een dag of twee helemaal weg
ma, 03/20/2006 - 12:36 Permalink
Veronique

Oke,
maar het was een stekende priemende pijn toen die de vijltjes erin draaide, zelfs onder verdoving. Is het normaal dan dat je dat voelt. Ik maak me hier zorgen over, in die zin, ik hoop dat het goed gebeurd is.
Tandarts zei wel dat ik er napijn van kan krijgen, is maar de vraag hoe lang en of het wel over gaat.
ma, 03/20/2006 - 13:12 Permalink
prondel

Veronique, lees eens wat ik schreef, je maakt je misschien wel zorgen, maar als je dat dan leest.......zouden je zorgen toch minder moeten zijn geworden. toch?
ma, 03/20/2006 - 13:46 Permalink
katapult

hey!

Ik kom ook net van de tandarts na een WKB. Waarschijnlijk was de eerste x een 'endostart' zoals dat hier genoemd wordt. En vanmiddag deel twee -> Ik had twee verdovingen gehad en het deed me ook nog behoorlijk pijn - toen ie met zo'n soort boortje die kanaaltje ging schoonmaken ofzo.
Was niet heel fijn. Blijkbaar kan het dus nog wel pijn doen bij de tweede keer.
Maar goed, 't is nu klaar - heb nog wel napijn, maar ik ga er maar vanuit dat dat i.d. loop van de week weggaat.

Doet het bij jou nog pijn nu?

grtz
di, 03/21/2006 - 18:06 Permalink