Afgelopen dinsdag (21/3) is een zenuwbehandeling gedaan aan mijn kies nr 38.
Ik had al een week kiespijn maar ik kon niet eerder terecht... :x
Hier een journaal:
-Di: Kanaalbehandeling begonnen, verdoving werkte uit en normaal naar bed.
-Wo: Om 3 uur 's-nachts wakker van de pijn en mijn linker onderlip is opnieuw verdoofd geraakt. De hele dag met pijn in bed gelegen en niet gegeten. :smt022
-Do: Nog steeds veel pijn en verdoofde onderkaak. Toch maar begonnen met antibiotica.:cry:
-Vr: Iets beter.
-Za: Nu heb ik nog steeds pijn aan mijn kies en kan ik er niet op bijten zonder door de grond te gaan. Ook mijn kaakgewricht doet zeer en ik heb een pijnlijn van mijn oor tot aan mijn keel. Mijn lip en kin zijn nog steeds verdoofd. Het lijkt wel of mijn kaakspier geraakt werd met verdoven.:smt100
Nu heb ik pas op 4 april mijn tweede deel van de behandeling.
Mijn vragen: :smt102
-Is het verstandig die door te zetten of moet ik vragen om een apex rec. in het ziekenhuis om alles eens goed door te spoelen?
-Blijft de pijn tot na de tweede behandeling?
Spot
Ik had al een week kiespijn maar ik kon niet eerder terecht... :x
Hier een journaal:
-Di: Kanaalbehandeling begonnen, verdoving werkte uit en normaal naar bed.
-Wo: Om 3 uur 's-nachts wakker van de pijn en mijn linker onderlip is opnieuw verdoofd geraakt. De hele dag met pijn in bed gelegen en niet gegeten. :smt022
-Do: Nog steeds veel pijn en verdoofde onderkaak. Toch maar begonnen met antibiotica.:cry:
-Vr: Iets beter.
-Za: Nu heb ik nog steeds pijn aan mijn kies en kan ik er niet op bijten zonder door de grond te gaan. Ook mijn kaakgewricht doet zeer en ik heb een pijnlijn van mijn oor tot aan mijn keel. Mijn lip en kin zijn nog steeds verdoofd. Het lijkt wel of mijn kaakspier geraakt werd met verdoven.:smt100
Nu heb ik pas op 4 april mijn tweede deel van de behandeling.
Mijn vragen: :smt102
-Is het verstandig die door te zetten of moet ik vragen om een apex rec. in het ziekenhuis om alles eens goed door te spoelen?
-Blijft de pijn tot na de tweede behandeling?
Spot
De ene heeft geen napijn of slechts een dag. Een ander heeft er veel langer last van. Ik behoor bijvoorbeeld tot de "gelukkigen" die er weken last van heeft.
Niet te druk maken, en afwachten maar.
Hoe gaat het nu?
Groetjes,
Joke
ik zeg Heliotherapie: show the roots to the sun and be happy
(da's duur gezegd: eruit met die kies)
Tenzij het je enige kies is natuurlijk.........
:smt003
WKB kort pijnlijk
Ik heb er 2 dagen last van gehad vooral met bijten op de kies. Maar nu is alles weer zoals het was eigenlijk. Alleen zit er nog een noodvulling in maar die wordt aanstaande maandag vervangen door een definitieve witte vulling.