bij mij heeft de tandarts een jaartje geleden een kies rechts onder weggetrokken, het was de èèn na laatste kies, dat betekent dat ik in het midden een gat in mijn mond heb.
ik krijg daar een brug voor.
nu komt het, de kies aan de voorzijde, die voor mijn oorspronkelijke kies zit, heeft geen steun aan de achterkant, en daar had ik veel last van.
er is een wortelkanaalbehandeling op geweest een half jaar geleden, maar de klacht is er niet minder op geworden, er blijft een druk op staan.
zeker als je er aan komt doet het pijn. :-?
volgens mijn tandarts is het omdat deze kies alleen staat, en voor 2 moet rennen.
ook kan zij niet zeggen of de klacht weggaat als ik een brug krijg?
wat moet ik hier mee aan, vooat ik 1500 euro ga betalen, en het misschien niets helpt? :o
bij de kaakchirug was alles schoon.
:lol:
ik krijg daar een brug voor.
nu komt het, de kies aan de voorzijde, die voor mijn oorspronkelijke kies zit, heeft geen steun aan de achterkant, en daar had ik veel last van.
er is een wortelkanaalbehandeling op geweest een half jaar geleden, maar de klacht is er niet minder op geworden, er blijft een druk op staan.
zeker als je er aan komt doet het pijn. :-?
volgens mijn tandarts is het omdat deze kies alleen staat, en voor 2 moet rennen.
ook kan zij niet zeggen of de klacht weggaat als ik een brug krijg?
wat moet ik hier mee aan, vooat ik 1500 euro ga betalen, en het misschien niets helpt? :o
bij de kaakchirug was alles schoon.
:lol:
Kracht van 3 bovenste tanden wordt dan overgebracht naar twee tanden onderaan.