Hey allemaal
pffffff ik ben weer thuis van de tandarts
nou ik zal even vertellen hoe het ging
ik kwam daar voor het eerst en ze wisten al van mijn angst af dus ze waren erg lief zowel assistente als de tandartsmevrouw zelf eerst even een gesprekje gehad over hoe de angst ontstaan is en wat er met me gebit is en wat er gedaan moet worden en hoe hun werken en wat mijn wensen zijn
ze was heel lief stelde me op me gemak ik mocht zelf meekijken met een spiegel
ze zei : ik denk dat we nu maar even niks gaan boren of wat dan ook maar het even bij kennismaken laten en foto smaken zodat ik een behandelplan voor je kan opstellen want ik kan nu wel gelijk dat gaatje in je voortand gaan doen ( daar heb ik nu het meerst last van ) maar ze zei we kunnen beter een nieuwe afspraak maken zodat ze echt de rijd voor me heeft om het helemaal mooi te maken !!
dus zo gezegd zo gedaan ze heeft gekeken wat er moet gebeure en zijn foto s gemaakt en nu gaat ze behandelplan maken en stuurt ze naar me op
ze begreep mijn angst en dat is fijn zeg !! ze legt alles uit enzo
nu hebben we een afspraak gemaakt voor waneer het traject gestard wordt en dat is volgende week woensdag om elf uur SPANNEND
ze vroeg of ik de verdovings spuit ook eng vond ik zei zo JAAAA
ze zei : dan doen we een zalfje op je tandvlees waardoor je de spuit niet voelt
oo wat een opluchting zeg ze is zo aardig en begrijpt me geweldig !!
het eerste beetje vertrouwen is er en ok ik weet dat ik volgende week nog wel angst heb want dat begint het pas echt
maar het eerste begin is er !!!
liefs Missie :smt006
pffffff ik ben weer thuis van de tandarts
nou ik zal even vertellen hoe het ging
ik kwam daar voor het eerst en ze wisten al van mijn angst af dus ze waren erg lief zowel assistente als de tandartsmevrouw zelf eerst even een gesprekje gehad over hoe de angst ontstaan is en wat er met me gebit is en wat er gedaan moet worden en hoe hun werken en wat mijn wensen zijn