Valt ie er uit?

Author:
MOD
Posted:
di, 04/04/2006 - 23:44
Hallo,

Ik heb ooit (lang geleden toen ik 17 was) twee wortelkanaalbehandelingen gehad in mijn voorste twee ondertanden. Nu speelde ik met een kauwgompje in mijn mond en nu voelt een van deze voortanden onder raar aan en lijkt hij wat los te zitten. Als ik er op druk voel ik 'deep down' een vreemd tintelent gevoel en een beetje pijn. Nou heb ik overmorgen een belangrijke sollicitatie in het buitenland en nu vroeg ik mij af of ik me grote zorgen moet maken om zonder die voortant het gesprek in te moeten... Is het verstandig om het na te laten kijken en kan de tand op de een of andere manier wellicht tijdelijk vastgezet worden (als dat zou moeten)? Of valt het wel mee en hoef ik me pas echt zorgen te gaan maken als ie flink gaat wiebelen? In hoeverre wordt zo'n tand eigenlijk vastgehouden?

Mvgr,

M
dj

MOD is niet een aanvaardbare gebruikersnaam, zeker niet in caps. Mag ik een nieuwe account suggereren?

De kans dat na een lange tijd de tand ineens vandaag of morgen los zou komen is klein. U kunt dus naar alle waarschijnlijkheid gewoon op sollicitatie.

Doeg,
wo, 04/05/2006 - 00:18 Permalink