Hey hey,
Morgen ochten 9.00 uur is het zover...
dan gaat de ta in alpheb mijn bekkie onder handen nemen.
Ben vooral heel emotioneel dat er eindelijk wat aan mijn gebit gebeurd dat ik eindelijk zover ben:D
en over 1 week of misschien iets langer geen pijnstillers meer hoef te slikken voor de pijn
nou alsk dr morgen aan denk post ik hoe het gegaan is en anders zsm
liefs en knuffel
geitje
Morgen ochten 9.00 uur is het zover...
dan gaat de ta in alpheb mijn bekkie onder handen nemen.
Ben vooral heel emotioneel dat er eindelijk wat aan mijn gebit gebeurd dat ik eindelijk zover ben:D
en over 1 week of misschien iets langer geen pijnstillers meer hoef te slikken voor de pijn
nou alsk dr morgen aan denk post ik hoe het gegaan is en anders zsm
liefs en knuffel
geitje
heb nu echt buikpijn.
blijtoe dak nuchter moet blijvn :P
maar goed over een paar uurtjes heb ik weer een mooie mond :D :smt001
ik hou jullie op de hoogte
:smt006 xxx
geitje
Ik lees het nu pas namelijk... Als het vandaag was, hoe is het nu?
Groeten, Samantha
uhm ja mijn onderschrift klopt dus niet :oops:
het was gisteren:D
alles is heel goed gegaan alleen ik moet nog een keer! er was zoveel te doen dat kreeg ie niet in 1 keer af..
ook nog goed nieuws waarschijnlijk laten ze mijn verstandskiezen toch gewoon zitten.
Verder viel alles enorm mee!
ik had nog een oxazepam genomen tegen de zenuwen die denk ik ook erg goezijn werk gedaan heeft hoor :D
heb nu alleen een pijnlijke ondhoek? iemand daar tips voor/over?
bdankt alvast
groetjes
marieke
Ik ben ook 2 keer geweest binnen 8 daagjes omdat het ook in 1keer niet haalbaar was [maar ik wist dit vooraf] al zouden ze het toch proberen, wat dus idd niet gelukt was omdat ze normaal iemand maar met een max van 90 min onder narcose houden.
Aan je pijnlijke mondhoek [ik neem aan dat het gevoelig is of wat ingescheurd...?] zou je uierzalf of vaseline kunnen doen dit verzacht [en geneest] vaak heel goed.
wat is er bij jullie gedaan en met verdoving of narcose?
en hoeveel waren de kosten.
je mag me ook mailen als je dat liever wilt.
ik vind alpen iets beter bereikbaar en dichterbij dan kerkrade maar ik zoek dan wel info over alpen.
groetjes en ik hoop snel van jullie te horen.
echt super en dapper dat jullie al geweest zijn.
ik hik er echt tegenop.
Mijn topic/verhaal staat hier... http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?t=2780&highlight=missy66
Ik weet zo even niet meer pcies of de "kosten" er ook staan anders kom ik daar nog op terug... maar wat goed als je de 1ste toch wilt gaan zetten... ondanks het "hikken" ik heb dat ook erg lang gedaan hoor kanjer.. kom op haal diep adem en zet door je kunt het...
ben ik weer :)
nou ik moet in mei nog een keertje terug. gaan ze de rest vullen en toch nog trekken.
Uiteindelijk bleek het in 2x temoeten omdat ze aan 1 kies veeeel werk gehad hebben (3 kanalige wortel kanaal behandeling)
mijn gaatjes in mijn voortanden zijn gevuld en dat vond ik eigenlijk het belangrijkste:D
maargoed nog 1xtje :d
en ik zie ern iet tegenop ben alleen een beeetje bang voor de na pin maar veel mensen (eigenlijk iedereen) zegt dat het lkei meevalt
en tegen iedereen die twijfelt wil ik zeggen bellen,het is de moeite waard, en echt waar naderhand voel je je zo goed:D
ik heb na mijn narcose geloof ik allemaal rare verhalen lopen vertellen, wistn et eens meer dak me moeder gbeld had vanuit de auto haha
valt allemaal best mee! :D
groetjes Rowena :wink:
agenda en vragen enzo heb ik al klaar liggen.
ik wil nu zo snel mogelijk en wil overal vanaf zijn.
jullie verhalen doen me zo goed.
allemaal alvast bedankt fijne avond nog allemaal
en ik ga dan ook zeker morgen bellen.
ik laat wel horen wanneer ik ook ga.
groetjes :lol:
is bij jou ook je gebit schoongemaakt?
of bij anderen van jullie, tandsteen verwijderd?
en heeft iemand ervaring met bleken van tanden?
ik hoorhet graag van jullie.
wil nu echt een topbekkie