een vreemde vraag!?

Author:
nicol
Posted:
di, 04/11/2006 - 10:28
hallo,

Ik heb een wat vreemde vraag maar hoop toch dat iemand me kan helpen.
Een jaar geleden heb ik een kies laten trekken in mijn bovenkaak. Twee weken geleden heb ik een nepkies?? dummy??? gekregen.Hier werd zowel rechts als links van die kies eerst een stukje ingeslepen waar
de nepkies aan vast werd gemaakt.
Het is echt heel mooi geworden.Maar....en nu komt het .Sinds een aantal dagen doen allebei de kiezen waar ingeslepen is een beetje zeer.Het is een zeurende pijn. Zou het kunnen dat deze kiezen gewoon moeten wennen aan het ingeslepen zijn.Er zit nu toch weer iets tussen!!
Wat ik ook doe en dat is heel stom vind ik zelf is er de hele dag aan pulken duwen en trekken!!!! Kan dit ook pijn gaan veroorzaken denken jullie? ik heb zoveel rottigheid met mijn tanden en kiezen meegemaakt in een jaar tijd dat ik bij alles wat ik voel meteen het ergste denk.Een vreemde vraag maar toch hoop ik dat iemand wil reageren als is het maar om een beetje rustiger te worden.

Alvast heel erg bedankt en veel groetjes
joek

Je hebt een brug. Heb je op het moment misschien veel stress? Dan zou het ook klemmen kunnen zijn of misschien tandenknarsen. Let er eens op.
Ik denk dat als de klachten aanhouden, je zo snel mogelijk een afspraak moet maken bij de ta.
Misschien is het niets, maar kiespijn is toch eigenlijk geen goed teken.

Groetjes,
Joke
di, 04/11/2006 - 20:32 Permalink
nicol

Bedankt dat je hebt gereageerd Joke. Ik heb vanmiddag mijn tandarts gebeld en hij dacht dat de brug misschien te hoog lag en wil hem morgenvroeg wat gaan inslijpen.Ik hoop maar dat de klachten dan afnemen.Vrijdag ga ik op vakantie dus hoop maar dat het zonder pijn is.

groetjes nicole
di, 04/11/2006 - 21:20 Permalink