Weet iemand raad, as. woensdag heb ik mijn intake gesprek in Alphen a/d Rijn bij de narcosetandarts. Ik heb al maanden af en aan kiespijn. Maar de laatste twee weken is het ondragelijk. Ik slik nu al twee paracetamolltejes per keer om de drie uur, en toch helpt het niet meer. Heeft iemand een tip zodat ik het nog even vol kan houden??? Liesbeth
Vervelend dat je zoveel pijn hebt, terwijl je woensdag naar Alphen gaat... Ik hoop dat je het redt tot woensdag!
Sterkte!
De beste manier om van je kiespijn af te komen is natuurlijk
naar de tandarts gaan, maar dat weet je zelf ook wel.
Ik heb bijna tien jaar lang rondgelopen met altijd pijn in mijn mond
en wat mij heeft geholpen is een dik papje te maken van azijn en zout
en dit op de pijnlijke plek smeren en even laten intrekken.
Het is niet prettig want je hele mond trekt samen maar het helpt wel.
Maar op deze manier kun je het misschien nog even volhouden tot woensdag.
sterkte
Maar... Durf je echt niet, probeer dan eens ibuprofen als pijnstiller. Bij mij helpt dat beter dan paracetamol. Wel de bijsluiter lezen!
Heel veel sterkte toegewenst!
:smt006 Monique
pijn
ik weet precies wat je bedoelt! die pijn is ondragelijk en ook ik kan er over meepraten. wat ik deed was idd ook paracetamollen aleves op den duur bij de huisarts om brufen 600 gevraagt dit allemaal in overmatige dosis wat dus helemaal niet goed is. daarna ben ik er via internet en oudere mensen die nog veel van vroeger weten achter gekomen dat ze vroeger bij tandpijn kruidnagel gebruikte. daar heb ik eerder al een topic over gehad.
ik heb 2 weken met helse pijnen gelopen waarvan ik dacht dat t nooit meer weg zou gaan want ik heb het echt nog nooit zo erg gehad, ben uiteindelijk naar de natuurwinkel gegaan heb kruidnagelolie gekocht en dit 3 maal daags op en rond en in de pijnlijke tanden gesmeert en heb dit 3 dagen gedaan, sinds dien, nu al 2 maanden terug, heb ik geen tandpijn meer gehad. dat is pas wonder middel hoor tis niet duur en zo in de natuurwinkel verkrijgbaar. tis niet lekker dat kan ik je vertellen en let goed op dat je er ook niks van inslikt dus met een wattestaafje aanbrengen en insmeren maar t werkt echt.
ik hoop dat je er wat aan hebt groetjes saskia
Reactie op allemaal
Dank jullie wel voor de tips en de steun, Liesbeth
pijn