Ik ben via deze site in contact gekomen met een nieuwe (andere) tandarts. Ik heb een afspraak staan voor Woensdag 8 april.
Echter heb ik erg veel last van mijn kies. (die eerder al beetje bij beetje afbrak). op de foto is mijn (dode?) kies te zien. Die erg pijnlijk is ik slik daarom ontstekkingsremmers (2/3 per dag). Wat is het? en moet ik bang zijn voor de pijn? :smt005 En/of is het zo ernstig dat ik beter een spoed afspraak kan maken. dit laatste lijkt mij onmogelijk aangezien ik nu al bijna 4 maanden met het probleem loop. alleen 3 weken geleden is het grootste stuk afgebroken. (nadat ik mijn kiezen opelkaar deed.)
P.S sorry voor de slechte kwaliteit ik heb de foto gemaakt met mijn telefoon.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mochten er nog onduidelijkheden zijn, kun je het altijd vragen?
:smt006 Geke
Inmiddels ben ik afgelopen woensdag naar de nieuwe tandarts geweest en ik heb daar. Te horen gekregen dat de kies niet meer te redden viel. de kies is toen dezelfde middag nog getrokken. door een erg jonge tandarts. :smt005 .
Tevens vertelde mijn tandarts ook dat ik nog 6 gaatjes waarvan 1 grote (maar die kies is volgens hem nog wel te redden). Ook zijn er foto's gemaakt en moet ik op 31 mei weer naar de tandarts om de foto's te bekijken en een gesprek over wat we gaan doen met mijn gebit. ook heb ik volgens de tandarts, last van caries/tandbederf? Sorry dat ik dit vraag maar wat is nou het verschil tussen gaatjes en tandbederf?
allemaal termen voor hetzelfde