Mijn tandarts bezoekjes

Author:
Missieparel
Posted:
do, 04/06/2006 - 10:56
Hey allemaal

nou ik heb net de tandarts weer gebeld om te zeggen dat het zoveelpijn doet dat ik echt niet meer kan wachten tot woensdag

toen werd mij verteld dat ik echt niet eerder kon dan maandag i.p.v woensdag omdat haar dochtertje ziek is en nu haar man ook ( de andere tandarts) ze gaven me tips wat te doen tegen de pijn btrefd en tja ik had weinig keus dus ik stemde in met maandag

nog geen5 minuten later belt ze trg met de vraag of ik vanmiddag al kan om 13:20 an verdoven ze me eerst en moet ik ff wachten en doen ze een andere vrouw helpen en dan ben ik weer want de tandarts voelde zich schuldig tegenover mij dat ik anders met de pijn het weekend in moest

en dat vond ze dus wel erg en ze is bang dat dat mijn angsten vergroot dus nu mag ik vanmiddag al komen SUPER aardig he

er zijn dus nog wel "gewone"tandartsen die je willen helpen van je angst af te komen

maa goed ik heb wel de bibbers nu hoor want vanmiddag wordt het dus het kippen plakken boren werk en daar zie ik wel tegen op nou ik ga ff wat afleiding zoeken en vanmiddag laat ik jullei weten hoe het gegaan is

liefs Missie
Missieparel

hey allemaal :lol:

ik ben net geweest en was echt bang maar ze stelde me op me gemak deed een zalfje op me tandvlees wat verdoofde toen de spuit en toen boren etc en ik heb echt waar helemaal niks gevoeld !!! echt stom zeg dat je zon angst ontwikkeld heb en nu denkt van goh was dit het ? dus het gaat goed aan deze kant de angst wordt steeds minder

woensdag mag ik weer :P

en ze heeft een begroting gedaan en als ze elke tand apart zou verdoven zou het een bedrag worden van €1.267.80 euro maar we gaan nu 1 verdoving per 2 tanden doen dus dat is veeel minder dan en volgens haar had ik de juiste zorgverzekering die veel vergoed namelijk anderszorg

het is me allemaal erg meegevallen !! :D

liefs Missie
do, 04/06/2006 - 14:21 Permalink
minique

Gelukkig dat het je zo is meegevallen en dat het zo goed is gegaan!!! Ik vind ook dat je jezelf een groot compliment moet geven!

Fijn hè, die 'gewone' tandartsen die goed met angstige patiënten om kunnen gaan. Ik heb er ook zo een en ik ben er van overtuigd dat er nog veel meer van dat soort tandartsen rondlopen!

:smt006 Monique
do, 04/06/2006 - 14:24 Permalink
Samantha-vdv

Hee Missie,

ja ik had het al van je gehoord via de telefoon... Ik geloof je wel hoor ;-) alleen mijn gevoel werkt nog niet mee, ben supertrots op je! Maar ik huiver nog steeds hoor voor over 2 weken :oops:

Liefs,

Samantha
do, 04/06/2006 - 16:15 Permalink
Missieparel

Hey allemaal

Morgen voor de 3de keer naar de tandarts en ik mag zelf beslissen wat we gaan doen en welke tand en zo dus ik ben weer benieuwd!!

ik had echt nooit durven denken dat ik nu bij de derde keer al zoveel minder angst heb echt een top tandarts is het :D ik ga morgen ff een bloemetje kopen voor haar denk ik !om haar te bedanken dat ze me van me angst af wilt helpen

ik hou jullie weer op de hoogte

liefs Missie
di, 04/11/2006 - 20:26 Permalink
minique

Missie, succes voor straks!
Jij hebt echt een hele lieve tandarts! Dus die bos bloemen is heel terecht denk ik.

:smt006 Monique
wo, 04/12/2006 - 07:52 Permalink
Lies86

Hallo,

ik heb me hier net geregistreerd omdat ik dus ook heel erg bang ben voor de tandarts. En nu zijn mijn verstandskiezen aan het doorkomen en sinds gisteren heb ik echt heel erg pijn. Ik durf dus niet te gaan, ben zo bang dat ze eruit moeten en dat durf ik gewoon niet. Maar deze pijn is ook niet fijn!
wo, 04/12/2006 - 10:16 Permalink
Missieparel

nou ik ben net weer geweest :D 1 voortand en de tand er naast zijn vandaag gedaan ik heb niks van het boren of wat dan ook gevoeld!!

alleen nu de verdoving begint uit te werken gaat het een beetje pijn doen maar wie mooi wilt zijn moet pijn lijden zeggen ze dan he :P ik ben nu even aan het eten en dan neem ik een pijnstiller in dan is het ook over en vanmiddag moet ik solliciteren nou ik kan nu met een bigsmile daar gaan zitten want me voortandjes zijn weer mooi :D

en de bloemen vond ze geweldig en lief !!

27 april ga ik weer dan doen ze 2 kiezen en de keer erna komt de hoektand aan de beurt want die heeft een wkb nodig ik hou jullie op de hoogte

liefs Missie
wo, 04/12/2006 - 12:22 Permalink
Missieparel

De tandarts belde net op met de vraag of ik morgen ook wilde komen er was een " gaatje vrij" om 10 over 2 de afspraak van de 27ste blijft gewoon staan en morgen dus een afspraak ik vertelde gelijk dat ik nog steeds last heb van mijn voortand die ze de eerste keer gedaan had

ik ben namelijk de vorige keer bij haar geweest en heeft ze 2 andere tanden gedaan en ik had het idee dat de tand die ze de keer daarvoor gedaan had teveel gevuld had er zat dus een verdikking ze zei nou dat haal ik dan wel weg maar de verdikking zit er nog en ik kan niks normaal drinken t moet met een rietje anders doet het te veel pijn :S ik snap niet hoe dat dat kan maar goed daar kijkt ze morgen dan ook gelijk even naar nou ik ben benieuwd allemaal

tis zo gek weken geleden was ik zo bang dat ik niet eens durfde te denken aan een tandarts want dan brak de paniek al weer uit :S en moet je me nu zien ik vind het nu niet eens erg om te gaan want het doet helemaal geen pijn ze is begrip vol en begrijopt mijn angst nou dat si geweldig toch !!!!!

liefs Missie :smt006
wo, 04/19/2006 - 13:00 Permalink
Missieparel

ja het is zo gaaf en gelijk ook weer raar

als ze vroeger nou ook eens het begrip hadden gehad had het niet zover moeten komen

maar goed ik ben blij dat ik de stap heb gezet en dat mijn gebitje weer de goede kant opgaat :lol:
wo, 04/19/2006 - 16:57 Permalink