hallo,
mijn voortanden zijn lelijk en zou ze het liefst willen vervangen voor wat anders wat heb je dan voor keus?
weet iemand dat moet je dan gelijk een gebit?
of een plaatjes met voortanden eraan of wat ?
en moet je bij al die dingen ook happen want dat is namelijk ook geen pretje dacht ik ik stik dan toch?
alvast bedankt voor je antwoord!!!!!!!!!!!!!! :oops:
mijn voortanden zijn lelijk en zou ze het liefst willen vervangen voor wat anders wat heb je dan voor keus?
weet iemand dat moet je dan gelijk een gebit?
of een plaatjes met voortanden eraan of wat ?
en moet je bij al die dingen ook happen want dat is namelijk ook geen pretje dacht ik ik stik dan toch?
alvast bedankt voor je antwoord!!!!!!!!!!!!!! :oops:
Om alleen voor het mooie je tanden te laten trekken, vind ik nogal drastisch. Er zijn wellicht mogelijkheden om het mooier te krijgen door het laten plaatsen van facings. Dat zijn een soort schildjes over je eigen tanden heen. Daarmee kan vorm van de eigen tanden of de stand verbloemd worden.
V.w.b. het happen moet je even wat relativeren, denk ik: je stikt niet zomaar, je moet alleen goed concentreren op ademhaling door je neus.
Ik vind het niet echt een pretje, maar heel dramatisch vind ik het ook niet. Voor facings hoef je overigens niet altijd te happen: de tandarts kan direct een laagje composiet op je tanden aanbrengen en laten uitharden (dan is happen niet nodig), verloopt het via de tandtechnicus (porseleinen facings) dan zal je moeten happen.
:smt006 Monique