mislukt..kreeg een paniekaanval

Author:
tamaar74
Posted:
di, 04/25/2006 - 12:45
:cry:

Kom net bij de tandarts vandaan. toen ik aankwam kreeg ik een dikke vette paniekaanval, huilen, trillen, compleet over mijn toeren. De tandarts gaat nu een verwijsbrief schrijven en dan moet ik een afspraak maken bij Acta in amsterdam. is iemand daar wel eens geweest? hoe gaat dat daar? asjeblieft kan iemand me vertellen hoe het er daar aan toe gaat? ik zit helemaal stuk :cry:

groetjes tamaar
riffie

oohw :( kut man voor je! maar ik heb geen idee hoe het daar in zn werkt gaat vast wel goed anders word je er niet heen gestuurd... ik moet zo nog naar de tandarts:( 4 spuiten 2 gaatjes boren ooh ben echt bang...

groetjes
di, 04/25/2006 - 12:56 Permalink
margareta

Hallo Tamaar.

Ook ik heb jaren bij de ACTA gelopen en ik kan het je alleen maar aanraden. Ze hebben daar enorm veel geduld en ik ben behandeld met lachgas. Dat is niet eng, je raakt er volledig ontspannen van.
Ik was op dat moment goed te behandelen. Vorige week daar nog even geweest om mijn nieuwe tanden te laten zien, want ik heb sinds februari een volledige prothese.
Dat heeft niets met de ACTA te maken, maar met mijn diabetes.
Het feit dat ik trots mijn gebit daar heb laten zien zegt veel omtrent de relatie die ik daar met de behandelende tandarts heb opgebouwd.
Ze kon het heel erg waarderen.
Er is wel een wachttijd, maar ik wens je heel veel sterkte en je mag me ook mailen als je iets wil weten.

Margareta :smt006
di, 04/25/2006 - 19:53 Permalink