dom, dom dom!!!!

Author:
nicol
Posted:
wo, 04/26/2006 - 11:35
Daar ben ik weer, jullie worden vast helemaal gek van al mijn berichtjes. Maar ik wil even mijn verhaal kwijt.
Na het plaatsen van een "dummy"kies, dus geen echte brug of etsbrug kreeg ik pijn aan een kies die ernaast lag. Vele malen hiervoor naar de tandarts geweest en bij controle of op foto`s steeds maar niets te zien.Het enige wat hij kon bedenken was dat er in de kies misschien een breuk aanwezig zou kunnen zijn, die niet op de foto te zien was.
Sinds drie dagen heb ik zo´n verschrikkelijke pijn aan die kies dat ik al mijn moed bij elkaar hebt geraapt om vandaag de tandarts te bellen om de kies maar te trekken. Maar helaas de tandarts was naar een begrafenis en zou er morgen pas weer zijn.Bij spoedgevallen kon je een collega bellen.Ik ben echt niet kleinzerig en vond mezelf een behoorlijk spoedgeval.Ik kon direct bij een collega komen omdat er een patient uitgevallen was.Sta ik voor de deur van de tandarts , plas ik in mijn broek van angst!!! Dus met een natte broek naar binnen in de hoop dat ze het maar niet zou zien.
Ze kon wederom niets vinden. Wat ze wel vraagt is of ik regelmatig flos onder mijn dummy kies. DUS NIET! Ik wist niet eens dat het kon. Nou wat er toen allemaal onderuit kwam...........dat wil je niet weten! Een vieze stinkende bloedende troep. En wat denk je......weg is de pijn.Ik voel nog wel iets maar dat is denk ik meer de irritatie van het schoonmaken. Natuurlijk had ik zelf beter na moeten denken om alles goed te flossen maar dit is ook helemaal niet verteld door mijn eigen tandarts. Ik vertel dit verhaal omdat er misschien iemand met het zelfde probleem rondloopt en hier iets aan heeft.Maar waarschijnlijk zijn jullie allemaal veel verstandiger dan ik.
Nu maar hopen dat de pijn wegblijft en er toch niet alsnog een scheurtje in de desbetreffende kies zit.
Als iemand hier op wil reageren zou ik dat ontzettend leuk en fijn vinden.

Allemaal heel veel sterkte met jullie problemen en pijnklachten.
Groetjes Nicole
joek

Nicole, ik had (bijna) het zelfde.
Ik had een brug met een dummy. Ik las ergens dat je daar met een brugnaald onder kan komen.
Pas nadat ik dit tegen de ta vertelde, zei hij dat je inderdaad moet flossen onder een brug. EN ook met een tandenstoker lans de echte kiezen.
Fijn dat deze informatie achteraf kwam. :o

Groetjes,
Joke
wo, 04/26/2006 - 15:50 Permalink
Moon

Fijn te horen dat het allemaal goed is nu :D
Wat vreselijk genant dat je in je broek plaste van angst. Moet zeggen dat ik het wel lef van je vind hebben dat je alsnog naar binnen bent gegaan. Ik was waarschijnlijk omgekeerd en weer naar huis gegaan!
Goed gedaan hoor!!!
wo, 04/26/2006 - 15:50 Permalink