pijn?

Author:
kakkelientje
Posted:
ma, 05/01/2006 - 09:26
hallo...ik heb zaterdag het begin van een wortelkanaalbehandeling gehad...nou zij mijn tandarts dat het die avond nog wel drukpijn kon geven en dat het zondag over zou zijn...als het niet over zou zijn moest ik aan de peniciline..nou heb ik het idee dat het nog niet werkt men kies doet nu nog pijner dan dat die voor de behandeling deed en ook is mijn wang heel erg dik...ik durf er zelfs niet over heen te poetsen want dat doet echt gigantisch pijn...zijn er meer mensen die hier last van hebben...moet ik de tandarts bellen?

alvast bedankt
groetjes, jacqueline
Moon

Volgens mij is het nooit goed wanneer je wang na een behandeling dikker wordt. Natuurlijk kan het een beetje gevoelig zijn, maar wanneer de pijn zo gigantisch wordt dat het alleen maar meer pijn doet en de zwelling toeneemt... misschien moet je even voor de zekerheid de tandarts bellen en het voorleggen.

sterkte en hou ons op de hoogte
ma, 05/01/2006 - 09:41 Permalink
kakkelientje

nu keek ik vanochtend in de agenda en nu zag ik dat mijn ouders vanmiddag toch naar de tandarts moesten voor controle dus ik ga gewoon even mee en vraag het even...we hebben de zelfde tandarts dus dat scheelt alweer.. ik laat het vanavond wel even horen :)
ma, 05/01/2006 - 09:43 Permalink
Moon

Uhm... denk je wel aan de tijd die ze bij de praktijk hebben ingepland voor je ouders. Als jij ineens erbij op de stoep staat, kan dat natuurlijk qua tijd een probleem worden. Ik zou je in elk geval aanraden om toch even de praktijk te bellen en ze in te seinen dat je meekomt vanmiddag.
ma, 05/01/2006 - 09:47 Permalink
kakkelientje

ja heb ik al gedaan het was wel goed dat ik ff mee kwam maar als die er wel wat anders aan wou doen moes ik morgen terug komen maar goed..haha heel veel dagjes naar de tandarts voor mij dus deze maand :( maar ja haha
ma, 05/01/2006 - 10:35 Permalink