ik had gister hele erge kiespijn... dus ik naar de tandarts... (heb een hekel!!! aan de tandarts... maar nog meer aan kiespijn :p)
hij zei iets over dat hij de wortel schoon had gemaakt en dat hij de volgende keer de wortel grondig zou schoonmaken en dat er geen haast bij was...
ging allemaal heel vreemd... (vind ik dan...) hij had fotos gemaakt... en toen ik terug naar binnen moest zei hij dat hij ging boren... (verder niets alleen "ik zal moeten boren") dus hij boren... en toen met een paar dingen die ik nog nooit eerder had gezien in men mond... :S vond et al vreemd... en na de tijd zegt ie dus dat hij de wortel had schoongemaakt.. ik vroeg wat dat in hield en hij zei "der is geen haast bij ik heb gewoon de wortel schoongemaakt en de volgende keer ga ik hem grondig schoonmaken" op zon manier waarvan ik zoiets had dat hij liever had dat ik oprotte...
(dat doet ie altijd trouwens... :S wat ik ook vraag...)
anyway hij zei niets over of het pijn zou moeten doen... of wat dan ook... dus nu heb ik geen idee of het nu pijn doet omdat hij ermee bezig is geweest of omdat er iets mis is...
men tand klopt en dat is heel vervelend! en hij doet pijn als ik op iets kauw of eraan kom... :S
hij zei iets over dat hij de wortel schoon had gemaakt en dat hij de volgende keer de wortel grondig zou schoonmaken en dat er geen haast bij was...
ging allemaal heel vreemd... (vind ik dan...) hij had fotos gemaakt... en toen ik terug naar binnen moest zei hij dat hij ging boren... (verder niets alleen "ik zal moeten boren") dus hij boren... en toen met een paar dingen die ik nog nooit eerder had gezien in men mond... :S vond et al vreemd... en na de tijd zegt ie dus dat hij de wortel had schoongemaakt.. ik vroeg wat dat in hield en hij zei "der is geen haast bij ik heb gewoon de wortel schoongemaakt en de volgende keer ga ik hem grondig schoonmaken" op zon manier waarvan ik zoiets had dat hij liever had dat ik oprotte...
(dat doet ie altijd trouwens... :S wat ik ook vraag...)
anyway hij zei niets over of het pijn zou moeten doen... of wat dan ook... dus nu heb ik geen idee of het nu pijn doet omdat hij ermee bezig is geweest of omdat er iets mis is...
men tand klopt en dat is heel vervelend! en hij doet pijn als ik op iets kauw of eraan kom... :S
Als ik het allemaal zo lees heb je een zenuwbehandeling/wortelkanaalbehandeling gehad. Hier kan je er meer informatie over lezen.
Overigens is de kloppende pijn de eerste dagen redelijk normaal. Hou het wel in de gaten. Het is niet de bedoelng dat de pijn erger wordt.
Sterkte
*is gerust gesteld* als die klootzak gewoon zegt dat het ontstoken is en dat ie het daarom schoon moet maken...
kan het komen doordat hij niet kan boren? hij heeft al 2 keer in die kies moeten boren... volgens mij omdat er een vulling uit was gevallen... volgens hem heeft hij daar nog nooit eerder geboort... (de manier waarop hij antwoord geeft is heel raar...) en nu is ie ontstoken,... :S:S
Communicatie is een wisselwerking, moet van 2 kanten komen...
non-verbale communicatie doet ook heel veel en kan best wel averechts werken....
Probeer het eens!