Hallo, al enige tijd heb ik last van pijn in rechtervoortand. Soms trekt de pijn door naar mijn rechter kiezen. Mijn tandarts heeft foto’s gemaakt, maar kon verder niets vinden. Mijn huisarts constateerde wel een ontsteking in mijn rechteroor (aan buitenkant van trommelvlies in de gehoorgang), maar dat zou volgens hem niet de pijn in mijn tanden kunnen veroorzaken. In het ziekenhuis zijn röntgenfoto’s gemaakt om te kijken of ik geen ontstoken sinussen heb, maar dat was het ook niet. (tijdens het maken van de foto’s had ik natuurlijk nergens last van). Voor mij oor heb ik druppels gehad en de pijn zakte weg, maar vandaag kwam de pijn in mijn voortanden ineens weer terug. En net als een week geleden komt en gaat de pijn. Soms een uur nergens last van en dan ineens… het is niet heel pijnlijk, maar zeurend aanwezig. Ik snap er helemaal niets van, maar word er wel een beetje nerveus van. Zeker nu ik volgende week vrijdag voor 3 weken op vakantie ga en niet weet wat er aan de hand is. wat kan dit nou toch zijn? :o
gr, Bob
gr, Bob
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk laten weten.
:smt006 Geke