Morgen is het zover

Author:
Samantha-vdv
Posted:
wo, 05/17/2006 - 22:29
Morgenmiddag voor het eerst een behandeling bij de TA. Wat hij gaat doen weet ik niet precies, ja, vullen, maar hoeveel en waar... Volgens mij mocht ik het zelf bepalen, maar goed...

Eigenlijk ben ik vandaag de hele dag al doodmoe, morgenmiddag om 14.30 moet ik bij de ass. zijn voor schoonmaken en tandsteen verwijderen enzo. Daarna moet ik naar de TA zelf.

De 24 uur van te voren zijn al voorbij, dus afbellen kan ik niet meer...

ik vind het doodeng.

Samantha
lachebekje in spe

succes en probeer te denken aan het resultaat.
je hebt zo direct een smile om trots op te zijn :D :smt003
sterkte en morgen om dit tijdstip heb je het achter de rug :wink:
wo, 05/17/2006 - 22:33 Permalink
minique

Heel veel succes vandaag, Samantha!
De laatste loodjes wegen het zwaarst...

Heb je nog wat geslapen vannacht?

Ik zal voor je duimen vanmiddag!

:smt006 Monique
do, 05/18/2006 - 08:17 Permalink
Samantha-vdv

Ik heb de hele nacht gedroomd over de tandarts, en tussendoor natuurlijk wakker geweest.

Ik baal er echt van dat het pas vanmiddag om 14.30 begint (bij de preventieassistente en om 15.20 bij de tandarts zelf).

Ik krijg van de zenuwen geen hap door mijn keel, heb al 4 keer mijn tanden gepoetst, niet dat dat nut heeft, maar ik moet toch IETS doen???

Het stomme is, dat ik hier alleen maar verhalen lees dat het heel erg meeviel, en ik blijf gewoon megabang...

Eerlijk gezegd vind ik mezelf nu ook best wel een trut, dat ik zo bang ben...

maar goed... ik hoop dat het inderdaad meevalt, anders ga ik gewoon nooit meer...

pffff wat een gezeur weer van me..

groeten, Samantha
do, 05/18/2006 - 10:41 Permalink
Elvia

Het is zeker geen gezeur van je! Het is natuurlijke reactie van je lichaam en geest dat je zo bang bent ondanks de postieve reacties. Je moet het alleen nog zelf meemaken, voordat je ook kan vertellen dat het positief was.
Sterkte vanmiddag en laat ff iets van je horen hè daarna!

Groetjes, Elvia
do, 05/18/2006 - 12:45 Permalink
Samantha-vdv

Nou, tis achter de rug!!!

De assistente en de tandarts waren zo lief, dat ik me bijna schuldig voelde dat ik toch bang bleef :lol:

Mijn tandsteen is verwijderd en er zijn 2 gaatjes gevuld.

Hmm... tis maar 1 zinnetje, maar t duurde wel langer hoor!!!

Ik ben blij dat ik geweest ben, ik weet dat de angst niet nodig is, maar het is ook niet erg om bang te zijn, zei de tandarts.

Hij en de assistente stelden mij echt gerust, en ik hoefde maar te kikken of ze zouden ophouden (oke, hand opsteken was het).
Toen hij begon te boren sprongen de tranen in mijn ogen, en hij zei: doet het zeer? Dan moet ik nog even bij-verdoven, mijn reactie hierop (en deze tandarts haalt WEL alle instrumenten uit je mond als ie je wat gevraagd heeft) Nee het doet niet zeer, t zijn puur de zenuwen.

En toen ging hij weer verder.

2 gevuld, nog maar 8 te gaan!!

15 juni ga ik weer, hopelijk met iets minder lood in mijn schoenen.

Bedankt voor het luisteren!

Groeten, Samantha
do, 05/18/2006 - 16:30 Permalink
minique

Samantha, fijn om te horen dat het zo goed is gegaan. Lijkt me een prima tandarts, een bij wie je je angst kan overwinnen.
Heerlijk is het altijd om zo'n positief verhaal te horen.

Ik zou zeggen: ga zo door!

:smt006 Monique
do, 05/18/2006 - 20:31 Permalink
joek

Samantha, gelukkig dat het meeviel.
Dit helpt je je angst te overwinnen.
Misschien ben je de volgende keer weer iets minder zenuwachtig.
Ook omdat je ta zo begripvol was (waren ze allemaal maar zo)

groetjes,
Joke
do, 05/18/2006 - 21:21 Permalink
Senna

Hallo Samantha,

Gelukkig, dat het mee gevallen is. Ik weet wat het is, ik ben ook heel bang geweest voor de tandarts. Nu gaat het heel goed, bij de tandarts, ben ook al van 1997 bij haar.

Groetjes Maurice.
do, 05/18/2006 - 21:40 Permalink