Een tijdje geleden heb ik hier ook al het een en ander gezegd. Ik kreeg pijn lange tijd na het vullen van een aantal kiezen(varierend van 1 tot 4 maanden na het vullen). Mijn tandarts riep gelijk wkb, maar er was helemaal geen ontsteking te zien, en de pijn is er ook niet altijd. Ben toen dus maar op zoek gegaan naar een nieuwe tandarts. Heb alleen nog maar last van de kies linksonder. Hij heeft wat weggeslepen bij de kies recht er boven in de bovenkaak. Dat heeft helaas niets geholpen. Ik weer terug, en hij dacht dat ik knars of pers, aangezien ik het op het moment ook erg druk heb. Heb dus zo'n opbeetplaatje gekregen vooral voor snachts, nu een week later, heeft dat ook niet geholpen. (wel duur trouwens zo'n plaatje, 103 euro). Ik wacht nu even tot de drukke periode voorbij is, gaat de pijn dan nog niet over, dan mag die kies eruit van mij. Ik slik nu al een half jaar dagelijks pijnstillers, vind het wel gneoeg geweest eigenlijk. Heeft iemand nog een suggestie wat het zou kunnen zijn?
Zo dat lucht weer op :)
Zo dat lucht weer op :)
Hoe lang kan het ongeveer duren voor ik resultaat ga 'zien'?
Bedankt voor de reactie