Ik heb nu kronen geplaatst op mijn voortanden maar ik heb duidelijk een kleurverschil ze lijken spierwit , ik heb een kleurbepaling laten doen ik snap er niks meer van!!!
Ook zijn ze meer naar voren dan de rest!!!
Weet iemand wat ik nog kan doen want ik vind het niet mooi zo :(
kan die die kronen niet meer de kleur van me eigen tanden geven?
IK kan misschien ook de rest bleken zodat ze net zo wit worden als me voortanden!
Ook zijn ze meer naar voren dan de rest!!!
Weet iemand wat ik nog kan doen want ik vind het niet mooi zo :(
kan die die kronen niet meer de kleur van me eigen tanden geven?
IK kan misschien ook de rest bleken zodat ze net zo wit worden als me voortanden!
In dit geval speelt dat veel minder (of de kronen moeten heel oud zijn). Een groot kleurverschil tussen een kroon en de rest van het gebit is niet te missen en, naar mijn (leken) mening iets waarbij toch wel relatief harde twijfel kan zijn aan eea van tandartskant.
Ik weet het vV, dat in redelijkheid gevraagd kan worden "waarom had je daar nou niets van gezegd?". Dat kan zo moeilijk zijn... ook voor mij nu nog, en heel verlegen ben ik niet meer. Waarom/waardoor? Goed onderwerp.....
Weer losmaken en een nieuwe kleur geven kan wel maar je loopt het risiso dat er bij het losmaken stukjes afbreken van het tandweefsel dat je nog hebt. Er zitten sowieso aanzienlijke techiekkosten aan.
Als ze gelijk definitief gecementeerd zijn ....toch even goed uitpraten met de tandarts en goed formuleren wat er niet goed is/anders moet!
succes.