Eindelijk, de eerste stap

Author:
Ron43
Posted:
vr, 06/02/2006 - 21:05
Na een paar dagen stevige pijn in mijn mond heb ik dan eindelijk de eerste stap gezet. Ik heb een afspraak gemaakt in Alphen. Helaas duurt het nog een behoorlijke tijd(september), dus dat wordt nog even pijnstillers slikken of hopen dat het weer voor een tijd wegzakt.
Maar er is geen weg meer terug, ik ben die pijn en irritatie zat.

Een ding heb ik geleerd, als het de verkeerde kant uitgaat met je gebit: DOE ER WAT AAN!!!
Het gaat al jaren met enige regelmaat mis, maar tot nu toe zakte het steeds weer weg, maar de laatste week is het helemaal mis.
nathalie123

dat is heel vervelend.
maar ik ben het ook met je eens.
je kunt veel beter naar de tandarts gaan want hoe langer je wacht des te erger het kan worden.
ik ben van te vore altijd heel erg pijn maar meestal valt het dan toch wel weer mee en dan voel je je daarna echt een stuk beter als je pijn weg is.
waarom kun je pas in september??
za, 06/03/2006 - 11:19 Permalink
Ron43

Ik heb afgesproken bij de narcosetandarts en die behandelingen zijn vermoed ik nogal populair(kan ik me iets bij voorstellen :D )
Vandaar dat het pas in september kan, en tja, ik ben zelf jaren niet geweest dus ik moet het nu maar nemen hoe het is, of het moet echt niet meer uit te houden zijn, dan zal ik iets anders moeten bedenken.

Gelukkig lijkt het vandaag weer wat beter te gaan, dus ik hoop dat de pijn weer een tijdje wegtrekt(liefst tot september...)
za, 06/03/2006 - 12:40 Permalink