Ook ik ben (vreselijk) bang bij de tandarts. mijn tandarts maakte gelukkig nooit een probleem van verdoven (wel eens anders meegemaakt) Onlangs had ik echter een vervelende ervaring. Mijn lichaam reageerde heel heftig op de verdoving. Toevallig kwam het ter sprake in de wachtkamer en daar hoorde ik dat er adrenaline in de verdoving zit? Sinsdien krijg ik een andere verdoving (lidocaine ??) Maar de angst zit er nu goed in. Nu ben ik niet alleen bang voor de tandarts, maar ook voor de reactie die mijn lichaam geeft op de verdoving.
Binnenkort moeten er een aantal wortelpunten verwijderd worden hier zie ik erg tegen op. Ik zou wel iets willen nemen om rustig te worden (valium, oxezepam) maar ben bang voor de reactie met de verdoving. Wie kan me hier meer over vertellen?
Binnenkort moeten er een aantal wortelpunten verwijderd worden hier zie ik erg tegen op. Ik zou wel iets willen nemen om rustig te worden (valium, oxezepam) maar ben bang voor de reactie met de verdoving. Wie kan me hier meer over vertellen?
hallo
ja bang voor de tandarts en dan die verdoving en met die wortelpunten verwijderen heb je toch echt verdoving nodig dacht ik zo.
Dus overleg even met je tandarts en anders met de huisarts die weten dat zo en hoef je ook nergens over in te zitten en anders iets homeopatisch valdispert kan geen kwaad heb ik ook eens gebruikt.
Ik wens je veel succes en sterkte toe
Groetjes :smt006
Dan kun je ook aangeven dat je lichaam extreem reageert. Daar kunnen ze dan rekening mee houden.
Sterkte.
Groetjes,
Joke