...durf ik, en wordt mijn behandeling voortgezet na jaren.
Morgen wordt de rest getrokken, en zal ik nog maar 8 eigen tanden en kiesjes hebben en krijg ik 2 plaatjes.
Ben heel erg bang, zeker omdat mijn 4 voortanden boven getrokken worden en ik weet hoe zeer die verdovingsprikken op die plek zijn.
Heb ooit 2 facings gekregen om mijn 2 voortanden, dus die tanden werden verdoofd omdat ze heel klein afgeslepen werden ;-)
Dus ik zie er als een berg tegenop. Ik geloof dat ik een beetje steun nodig heb.
Het is heel dubbel gevoel, ik wil zo graag, wil zo graag weer vrijuit kunnen lachen zonder schaamte en zonder stank...maar ik wil het ook weer niet, want ik ben zoooo bang he. Zou zo de afspraak weer willen afzeggen hahah (doe ik niet hoor, ik moet gewoon doorzetten)
Morgen wordt de rest getrokken, en zal ik nog maar 8 eigen tanden en kiesjes hebben en krijg ik 2 plaatjes.
Ben heel erg bang, zeker omdat mijn 4 voortanden boven getrokken worden en ik weet hoe zeer die verdovingsprikken op die plek zijn.
Heb ooit 2 facings gekregen om mijn 2 voortanden, dus die tanden werden verdoofd omdat ze heel klein afgeslepen werden ;-)
Dus ik zie er als een berg tegenop. Ik geloof dat ik een beetje steun nodig heb.
Het is heel dubbel gevoel, ik wil zo graag, wil zo graag weer vrijuit kunnen lachen zonder schaamte en zonder stank...maar ik wil het ook weer niet, want ik ben zoooo bang he. Zou zo de afspraak weer willen afzeggen hahah (doe ik niet hoor, ik moet gewoon doorzetten)
Ik heb een kaarsje voor je aangestoken! en hoop voor je dat je heel heel snel weer breeduit zal kunnen lachen!
Heel veel sterkte en succes morgen en laat even horen hoe het met je gaat!
Morgen zal ik vertellen hoe het gegaan is. :smt005
Zo een uurtje voor de behandelijk neem ik er 1 extra zodat ik goed stijf van de kalmeringsmiddelen aan kom hahah.
Ik heb er zin in....ik heb er geen zin in.
Ik zal straks mooie tanden hebben....en zal er geen spijt van krijgen ;-)
10 jaar geleden, maar meteen na de eerste
behandeling viel en zo'n last van mijn schouders.
Dat alleen al is het allemaal waard.
Hou vol, dan komt het allemaal goed.
JAN
Ik heb bijna geen pijn gevoelt, ze heeft uitgebreid de tijd genomen voor me, en alles voorverdoofd met een creme en watje, echt ik voelde de verdovingsprikken niet eens.
En waarom doen al mijn oude tandartsen zoiets niet? Kost teveel tijd he.
En waarom doen prikken zoveel pijn, omdat ze hoppa snel die vloestof erin spuiten....tijd tijd. En het kan zoveel anders...vind het niet gek dat er zoveel mensen bang zijn ;-)
Ik heb een supertandarts nu, ze krijgt van mij van de week een grote taart, want mijn angst is totaal weg nu! Echt ik hoef niet meer bang te zijn voor als eventueel die overige tanden nog getrokken moeten worden.
En tis mooi, hihi ik kan al weer lachen...alleen de napijn is ff vervelend nu.
Geen last van kokhalsen van het plaatje (was ik ook bang voor hahah)
Eindelijk....
Ik ben blij dat het je mee is gevallen.. Ik ken het, heb zelf ook angst voor de tandarts voor het niet weten wat nog gaat gebeuren/komt. Achteraf denk was dat het, heb ik mij daar zo druk gemaakt...