Ik ben een aantal dagen geleden bij de tandarts geweest en hij heeft mijn linkerkies behandelt omdat de vulling los zat, voorheen had ik geen erge pijnen en kon alles en kauwen. Nadat ik bij de tandarts geweest was en mijn verdoving nog niet eens was uitgewerkt kreeg ik ontzettende kiespijn die ik dacht weg te krijgen met een aantal paracetamolletjes, 2 stuks per keer!!
Dit werkt niet meer het neemt de pijn niet meer weg en ik wordt er echt ziek van heb er zelfs verhoging van.
Mijn tandarts vertelde wel dat het napijn kon geven, maar is deze napijn dan zo extreem???? en duurt dat zo lang???
Dit werkt niet meer het neemt de pijn niet meer weg en ik wordt er echt ziek van heb er zelfs verhoging van.
Mijn tandarts vertelde wel dat het napijn kon geven, maar is deze napijn dan zo extreem???? en duurt dat zo lang???
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk laten weten.
:smt006 Geke
Het is ook gevoelig met warm en koud maar het is gewoon een zeurende kiespijn die zomaar ineens optreed, ik durf er niet eens op te kauwen omdat het zeer zonder dat ik hem heb aangeraakt of iets, ook met het poetsen voel ik steeds een scheurend gevoel alsof mijn kies beschadigt is...
maar in iedergeval bedankt, heb een nieuwe afspraak gemaakt bij de tandarts en ik kan donderdag al terecht.