Hoi,
Heb twee keer een foute behandeling gehad, waardoor o.a. heel mijn vakantie om zeep was.
Vind het eig verschrikkelijk van de tandarts, dat dat zomaar kan.
De tand was gevuld , maar bleef pijn doen.
Dan toch naar een andere tandarts geweest, stukje afgesleten en plaat gepakt. Zou vocht in de tand gezeten hebben, had 90 % kans dat het met brufen forte zou overgaan.
Maar wa bleek nu, dat er nog vuil in de tand zat onder de vulling, dus de eerste keer was niet goed gedaan.
Nu heeft hij hem opengemaakt en helemaal proper gemaakt, en een laagje op de zenuw gelegd en voorlopig gevuld.
Wie weet wat dat laagje is en hoeveel kans het op slagen heeft.
Hij zei dat het voor 80% kans had te genezen. Toch wou hij de zenuw niet trekken, omdat het niet zo'n groot gat was.
Was wel dicht tegen de zenuw.
Heb nog steeds veel pijn en ook oorpijn, maar da laatste zal wel wegtrekken.
Groetjes
Krisje
Heb twee keer een foute behandeling gehad, waardoor o.a. heel mijn vakantie om zeep was.
Vind het eig verschrikkelijk van de tandarts, dat dat zomaar kan.
De tand was gevuld , maar bleef pijn doen.
Dan toch naar een andere tandarts geweest, stukje afgesleten en plaat gepakt. Zou vocht in de tand gezeten hebben, had 90 % kans dat het met brufen forte zou overgaan.
Maar wa bleek nu, dat er nog vuil in de tand zat onder de vulling, dus de eerste keer was niet goed gedaan.
Nu heeft hij hem opengemaakt en helemaal proper gemaakt, en een laagje op de zenuw gelegd en voorlopig gevuld.
Wie weet wat dat laagje is en hoeveel kans het op slagen heeft.
Hij zei dat het voor 80% kans had te genezen. Toch wou hij de zenuw niet trekken, omdat het niet zo'n groot gat was.
Was wel dicht tegen de zenuw.
Heb nog steeds veel pijn en ook oorpijn, maar da laatste zal wel wegtrekken.
Groetjes
Krisje
Ook tandartsen zijn mensen en die kunnen fouten maken. Dus de opmerking "Vind het eig verschrikkelijk van de tandarts, dat dat zomaar kan" kan ik me wel heel goed voorstellen, maar is wel heel kort door de bocht. Nu is het opgelost en we hopen dat het allemaal goed komt en dat je eindelijk van de pijn af bent!
Sterkte!
Ook ik heb zo'n "laagje"gekregen! Ik weet alleen niet hoe dit heet. Tijdens het openboren van mijn kies zag de tandarts de zenuw helemaal blootliggen en heeft er dus ook eerst een laagje opgezet om vervolgens de tand met een witte vulling te dichten.
Ik heb de eerste drie weken er nog heel veel pijn aan gedacht en heb iedere dag met de telefoon in mijn handen gestaan van......zou ik nu bellen of nog een dag alles aankijken. Ik heb ook drie weken de maximale hoeveelheid aan pijnstillers geslikt. Na die drie weken nam heel voorzichtig de pijn af en nu zo'n drie maanden later is alles weer ( bijna) normaal.Als ik op een broodpitje bijt dan wil ik nog wel eens een gemene scheut krijgen en als ik een ijsje eet idemdito maar bij mij gaat alles gelukkig weer goed.Ik hoop dat je iets aan mijn antwoord hebt. Maar nog meer hoop ik voor je dat het bij jou ook goed gaat komen. Sterkte!!!! :smt006