probleem??bleken??

Author:
MeneerBling
Posted:
vr, 06/23/2006 - 01:38
heej!

ik heb vroeger een slecht gebit gehad mr heb een héle reeks tandartsbezoeken achter de rug en heb nu wel echt een leuke lach..
ben wel trots op mezelf dat ik heb doorgehouden enz..want was echt wel frustrerend zo 4 maanden lang elke week nr de tandarts..mr het resultaat mag gezien worden..

zover mijn tandartsdrama's haha ;-)

ik heb een aantal jaren gerookt mr ben nu ook al 4 maanden gestopt ermee en ik wou mijn tanden laten bleken..mijn probleem is nu dat ik een gedeeltelijke prothese heb boven en composiet op een snijtand(had een spleetje)..is het dan mogelijk mijn tanden te bleken??want wil het wel héél graag!!

op tand nr 22 zit dus die composiet vr het spleetje en 23 24 25 en 16 is bij mij dus "nep"..

nu had ik gedacht..het grooste probleem zal de composiet zijn..want ik had gedacht tand 23 niet te bleken omdat die zowieso altijd al wat geler zijn..
goed idee??
mogelijke oplossing??
ahja..ik heb als ik me niet vergis kleur B1 als het moest helpen..meen dat gehoord te hebben toen ik de prothese kreeg..
dank u bij voorbaat!!!!!
x
minique

Het punt is dat de kronen/facings e.d. niet meebleken en er dus een kleurverschil zal gaan ontstaan tussen de 'eigen' tanden en de 'nep'tanden.

:smt006 Monique
vr, 06/23/2006 - 08:19 Permalink
MeneerBling

klopt, daarom wou ik tand 23 niet bleken en aan de andere kant natuurlijk ook niet omdat de hoektanden zowieso al iets geler zijn en dat wel acceptabel is..
de andere tanden die vervangen zijn zijn volgens mijn mening zowieso wel iets lichter dan mijn eigenlijke kleur..niet dat je denkt OOH wat een verschil mr toch..

mr je denkt dat de composiet geen probleem is??

ik las hier op de site ergens dat je dan bijv de composiet eraf kon halen en die er nieuw opzetten..mr ik wil mn tanden laten bleken bij een andere tandarts(wou nr amsterdam gaan..perfectsmile..) dus ik weet niet of ik dan de composiet er bij hun terug kan laten opzetten??plus ik vind het echt mooi gedaan en ik had ergens gelezen dat er veel ervaring moet zijn bij de tandarts om dat mooi te kunnen doen..dus zou de kans bestaan dat mn tand als de composiet herplaatst moet worden lelijker uitkomt??zou ik echt zonde vinden!!

en ik wou ook een lichte behandeling laten doen..wil nt ineens onnatuurlijk witte tanden..gewoon liefst witter dan ik ze nu heb..wou dus zo een 'light' behandeling laten doen die 1-4 tinten lichter maakt..

dusja weet het niet goed wat ik moet doen nu.. :oops:
za, 06/24/2006 - 03:19 Permalink