Heb na het afbreken van een vulling (dit meteen laten herstellen), drie keer een zenuwbehandeling moeten ondergaan. Twee weken na reparatie van de vulling begon het feest (half mei): op de foto was niets te zien, zou wel een geirriteerde zenuw of zo zijn. Dus een zenuwbehandeling. Week later (andere tandarts, en ik ging op vakantie), nog steeds veel pijn: nogmaals zenuwbehandeling. Weer vijlen en spoelen. Voor de vakantie: vulling bijgevijld en uitgeslepen. Twee weken later bij eigen tandarts, nog steeds pijn: een, naar het lijkt, zeer uitgebreide behandeling van 1,5 uur (nog net niet overgeven en in paniek geraakt, geen verdoving, wel pijn bij een bepaald kanaal) Volgens zijn zeggen was er voorheen door het kanaal heen gestoken richting gehemelte (?) Alles is nu afgerond- 22 juni. Helaas nog steeds veel pijn, kan niet eten en met de tong ertegenaan duwen is al een ramp. Drank en pillen verzachten iets, maar ik dreig nu langzaam aan gek te worden. Wat moet ik nu, wie herkent dit of weet een oplossing?? Moet ik nu weer terug?
Probleem
Probleem
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk altijd laten weten.
:smt006 Geke