Geen pijn, toch een zenuwbehandeling?

Author:
esmeetje
Posted:
ma, 06/26/2006 - 09:17
Vorige week ben ik naar mijn tandarts geweest omdat een stukje van mijn kies is afgebroken. Omdat ik er verder absoluut geen last van heb, alleen een raar gevoel, ging ik ervan uit dat de kies gevuld zou worden.

Maar nu gaf mijn tandarts aan dat er een zenuwbehandeling plaats moet vinden. Dit zonder dat hij een foto heeft gemaakt (omdat ik zwanger ben).
Kan het zijn dat mijn zenuw ontstoken is, zonder dat ik er iets van merk? Je hoort nl. altijd dat je dan ontzettend veel pijn moet hebben.

Ik ben niet bang voor de tandarts of de ingreep, maar als het niet nodig is, dan liever niet. Ook door de verdoving ivm de zwangerschap (7 maand).

Groetjes, Essie.
Geke